Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 157: Geen slechte daad Geen slechte daad, Na het lezen #2

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 181

De plot

Wat vind je van het plot?
    Een goed plot.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Het is goed opgebouwd, langzaam maar wel spannend genoeg.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Ik had het einde niet verwacht.

Algemeen

Vond je Geen slechte daad een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het was een boeiend verhaal en het had mijn volledige aandacht. Ik was steeds nieuwsgierig naar wat nog ging komen.

Vind je de schrijfstijl van Heather Chavez prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vond de schrijfstijl wel leuk, maar soms niet altijd maar dat kwam waarschijnlijk door de vertaling.

Stel….Heather Chavez vragen aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Aangrijpend is het zeker. Realistisch en geloofwaardig niet altijd, maar dat hoeft niet.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vind het wel iets specifieks hebben, omdat je zo dicht bij Cassie staat.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Heather Chavez mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Misschien de kinderen en echtgenoot meer aan bod laten komen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.