Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 157: Geen slechte daad Geen slechte daad, Na het lezen #1

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 37

Ik dacht dat ik dit al gepost had, maar blijkbaar is er iets misgegaan. Alsnog:

1. Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? Ik heb het gevoel dat de hoofdpersoon evolueert. Cassie zegt van zichzelf dat ze altijd heel agressief is en roekeloos en ze heeft nu geleerd zich in te houden qua woede, maar haar roekeloosheid, ze gaat overal op af, dus die is ze niet verleerd.
    2. Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? Ja, dat moet Cassie zijn, ze is moeder net als ik met een drukke baan (soms laat thuis) net als ik. Maar ook haar vastberadenheid en wil om door te gaan vind ik heel positief.
    3. Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? Ik zou Carver denk ik nog wat dreigender maken
    De auteur
    4. Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom? Het is vanuit 1 perspectief geschreven en dat past goed bij het verhaal en dat je niet weet wat er precies allemaal gebeurt bij de personages eromheen. De schrijfstijl is vrij compact, dat past ook goed bij het verhaal omdat daar de urgentie uit naar voren komt. De tijd dringt en dat laat Heather Chávez zo goed merken in haar schrijfstijl.
    5. Kun je de schrijfstijl van Heather Chavez specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.Heather heeft een meeslepende schrijfstijl, ze neemt je mee in het doen en laten van Cassie, de hoofdpersoon. Alles is vanuit haar perspectief geschreven. Wat opvalt is dat ze heel vaak iemands gezichtsuitdrukking beschrijft en daarmee of ze iemand kan vertrouwen of niet.
    6. Geen slechte daad is het debuut van Heather Chavez, ga je na het lezen van Geen slechte daad haar eerdere en volgende boeken ook lezen? Eerdere boeken kan niet als dit haar debuut is, maar als de achterflap me aanspreekt zal ik haar volgende boeken zeker lezen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.