Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 22: Eindspel Eindspel, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 69

Cover: Weer in de lijn van de anderen boeken wat ik prettig vindt in een serie. Lekker duister en kriepie.

Ik heb een eboek versie en kan zogauw niet de achterflap vinden.

Auteur: Als de lijn doorzet helemaal super, maar zelf nivo zelfde als deel 3 kan er niks mis!

Verwachting: Ik verwacht alsluiting van het verhaal over Kyra s zus en afronding hoofden enzo. Lekker even weg met Kyra en de rest.

Ps voor wie de andere delen niet gelezen heeft probeer die eerst te lezen, je mist echt een stuk van het verhaal.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Ps voor wie de andere delen niet gelezen heeft probeer die eerst te lezen, je mist echt een stuk van het verhaal.

Helemaal mee eens, Chantal! Goede tip.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 104

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek: Prachtige voorkant. Heel aanlokkelijk. Nodigt uit om te op te pakken. Donkere, onheilspellende lucht. Afgelegen huis (waar is dit? Zeker niet in Amsterdam. Een locatie aan het Noordzeestrand? In Nederland? In Engeland? Mooi Lettertype. Lekker dik boek ook. Belooft wat uurtjes leesplezier.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur: hoog. De hele serie heeft me geboeid (soms wat meer, soms wat minder). Ook de losse boeken: Schaduwkant en Verboden verleden smaakten naar meer.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?: spanning….en oplossing van de zaak die Kyra nu al 4 boeken bezig houdt.

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 119

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek. Ziet er een spannende boek uit. Er staat een huis. Dus ik denk dat het daar afspeelt

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur. Het is de eerste keer dat ik iets lees van isa Maron. Ben benieuwd

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek? Spannend verhaal en een verrassend einde

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.