Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 146: Een Noorse winternacht Een Noorse winternacht, Tijdens het lezen

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 52

Het verhaal zelf vind ik nog niet echt thriller, doodeng is het niet. Meestal kan mijn hart een harde thriller niet aan (figuurlijk dan) en lees ik alvast de laatste pagina’s uit nieuwsgierigheid. Nu hou ik het liever geheim tot het eind. Ook wel eens leuk voor de verandering.

Niet echt duidelijk geschreven eerder deze tekst hierboven van mijzelf zie ik nu haha… ik bedoelde dat ik normaal veel thrillers lees, maar dan alvast de laatste bladzijdes lees, omdat ik het te spannend vind. Nu bij deze roman zit er ook wel spanning in, maar gewoon op een goede manier en dat is ook wel eens leuk voor de verandering om zo’n boek te lezen. Uit mijn comfortzone dus dit boek, maar tot nu toe zeker een goed verhaal.

P. Holla
    Bijdrager
    Aantal berichten: 38

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    eigenlijk heb ik hier niet op gelet.

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    nee, zeker niet. De vlogger blijft vind ik vrij lang op de achtergrond hangen. Ben benieuwd hoe de skiër zich vanuit de voorplaat ontwikkelt in het verhaal.

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    niet opgemerkt.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.