Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 49: Een nieuw begin Een nieuw begin, Voor het lezen

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 208

Heb het boek nog steeds niet ontvangen

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 208

Het boek vandaag ontvangen en ik ga meteen beginnen.
    Cover: de cover is donker en de titel knalt er in het wit uit. Je ziet een vrouw in een witte jurk met haar handen in het haar. In het roze staat er : Wanhopig probeert Jennifer het verleden achter zich te laten. Dit is dan ook wat ik zie wanhoop. Het boek is vrij dik en heeft een fijn lettertype

Auteur: Voor mij is Angelique Haak nog onbekend maar dat vind ik weer heel erg leuk. Een debuut voor haar wat natuurlijk ook erg spannend is. Ik ben heel erg benieuwd

Verwachting: Een spannend boek met een beetje mysterie. Ik ga er vol vertrouwen in beginnen want ben dol op al de boeken van de Crime Compagnie

Angelique Haak
    Bijdrager
    Post count: 48

Fijn dat je het boek ook ontvangen hebt, Inge. Veel leesplezier!

CharlottevV
    Bijdrager
    Post count: 29

Bij mij is het boek dan afgelopen vrijdag ook binnengekomen dus gelukkig kan ik nu ook beginnen!

Cover: De cover is lekker zwart, wat het voor mij direct een duister en onheilspellend gevoel geeft. De vrouw in het raam, is dit Jennifer die bespioneerd wordt door de Mythologie-moordenaar of 1 van zijn andere slachtoffers? Het maakt me erg nieuwsgierig naar wat er staat te gebeuren.

Auteur: Een debuut, en dus een voor mij onbekende auteur. Door de vele positieve reacties die ik gezien en gelezen heb ik er stiekem echter wel hoge verwachtingen van!

Verwachting: Zoals gezegd heb ik best hoge verwachtingen door de goede recensies en reacties. Ik verwacht een spannend verhaal waarbij Jennifer in lastige, gevaarlijke situaties zal komen te zitten. Ik ben benieuwd naar het onderwerp mythologie en hoe dit in het verhaal verwerkt is. Vind dit een origineel onderwerp.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 139

Vandaag ga ik dan eindelijk beginnen in dit boek!

Cover: Ik vind de cover wel mooi. Het duister en dan de vrouw achter het raam die stiekem bekeken wordt.
    Het maakt me wel nieuwsgierig en roept vragen op, is dit Jennifer of iemand anders, waarom wordt ze bekeken, wat gaat er met haar gebeuren? Deze cover zou in de winkel zeker wel mijn aandacht trekken.

Auteur: Dit is het debuut van de schrijfster en ik kende haar dus ook nog niet. Wel kom ik haar naam steeds meer tegen op sociale media en online en lees ik goede dingen over haar boek. Ik ben heel benieuwd of die dingen kloppen en of ik het ook een goed boek zal vinden.

Verwachting: Aan de hand van de korte inhoud van het boek verwacht ik een spannend boek. Het is ook wel het type boek wat ik graag lees , rechercheur die op zoek gaat naar een moordenaar, dus ik ben erg benieuwd. Ondanks alle lovende recensies wil ik de verwachting ook niet te hoog leggen want dan kan het ook juist tegenvallen. Ik ga er dus ook gewoon neutraal in beginnen en laat me verrassen!

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 170

Cover: Dankzij het e-book heb ik hier ook alleen de voorkant kunnen googelen, voor de kleuren, maar de kaft blijkt inderdaad heel zwart te zijn. De enige kleur (zwart en wit zijn toch geen kleuren?) is de huidskleur van de vrouw die je vanachter een raam van onderaf bekijkt. Maar zo te zien weet zij niet dat wij haar zien! Dat voorspelt al wat geheimzinnigs/spannends.
    “Een nieuw begin”is niet direct een titel die verwijst naar een thriller, maar de extra tekst “Wanhopig probeert Jennifer het verleden achter zich te laten” geeft wel aan dat het spannend gaat worden. Wanhopig en een verleden achter je proberen te laten geeft toch aan dat het geen fijn verleden was en dat het lastig achter je te laten blijkt …
    De doodskopjes moet ik dus helaas missen 🙁
    Verwachting van Angelique Haak en het boek: aangezien ze een schrijfwedstrijd ter gelegenheid van de week van het spannende boek heeft gewonnen, verwacht ik wel dat dit debuut een lekker spannend geschreven verhaal zal zijn!

Thrill1981
    Bijdrager
    Post count: 97

Mijn excuses voor mijn tot nu toe geringe bijdrage aan deze leesclub. Het duurde even maar het is mij eindelijk geluk om thuis in te loggen op de website Thrillzone, vanaf de mijn vakantie lukt dit helaas niet via mijn iPhone of iPad. Inmiddels heb ik het boek uitgelezen. Zal alsnog alle vragen beantwoorden!

Cover:
    Afbeelding is zeer voyeuristisch en uitdagend doet zeker wat met mijn verbeelding en mijn fantasie.
    Verder roept de voorkant een aantal vragen op? Wie is deze dame? Waarom een nieuw begin?, Waarom heeft ze de gordijnen niet gesloten? etc…
    De achterkant is informatief en duidelijk. De synopsis verklapt nog niet te veel van het verhaal. De rand met doodskopjes maakt het allemaal extra macaber en griezelig.

Auteur:
    Nieuwe schrijfster dus mijn verwachtingen waren hooggespannen, zeker omdat de aanbevelingen op de achterzijde veel belovend waren.

Verwachting:
    Mijn verwachting van het verhaal: spanning en sensatie.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.