Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 49: Een nieuw begin Een nieuw begin, Tijdens het lezen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 139

Ik ben nu bij blz 166 met lezen en tot nu toe bevalt het verhaal me erg goed!
    Ik vind het een fijne schrijfstijl waardoor het vlot leest en ook gebeurd er genoeg in het
    verhaal waardoor je blijft lezen. Leuke personages tot nu toe, vind ik ook altijd belangrijk.

Fouten
    blz 71 : Van een grote zus die altijd tijd en aandacht voor had gehad, was …
    Of er mist hier een woord of er staat een woord teveel, de zin loopt niet helemaal lekker.

blz 137: bah, wat een was die vent arrogant!
    Deze zin klopt ook niet.

Wat ik jammer vind is dat de kaft zo dun is en daardoor omhoog staat.

Thrill1981
    Bijdrager
    Post count: 97

– Geen opmerkelijke citaten; de afwisseling van teksten vanuit de diverse personages Jennifer, haar collega’s, de moordenaar en overige personage maken het lezen zeer plezierig.
    – Het verhaallijn ontwikkeld zich geleidelijk naar naar het einde van het verhaal. Origineel plot maar uiteindelijk redelijk voorspelbaar, vanaf ongeveer 2/3 van het verhaal had ik toch wel de dader(s) op mijn netvlies. Maakte het verhaal niet minder spannend.
    – Geen opvallende spellingfouten of minder goede zinsopbouw tegengekomen tijdens het lezen.

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 271

Tijdens het lezen ben ik geen storende dingen tegengekomen.
    De ontwikkeling van het verhaal vind ik verrassend. Bleef boeien tijdens het lezen!

CharlottevV
    Bijdrager
    Post count: 29

1. Ik ben geen echt opmerkelijke citaten tegen gekomen.

2. Vanaf het begin wordt je meegezogen in het verhaal. Je weet niet precies wat er is gebeurd met Jennifer maar je weet dat ze iets ernstigs heeft meegemaakt. De spanning in de verhaal lijn bouwt zich op met het toppunt hiervan op het eind.

3. Wel wat kleine foutjes tegengekomen, maar denk niet dat dit zozeer spellingsfouten zijn, maar eerder drukfoutjes. Dit gebeurt bij bijna elk boek wel een enkele keer en dat vind ik niet hinderlijk.

Ik ga vanavond lekker het boek uitlezen en zal morgen de vragen van Na het lezen beantwoorden.

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 45

Ik zie net dat mijn reactie bij “tijdens het lezen” er niet bij staat, waarschijnlijk heb ik een fout gemaakt bij verzenden. Excuses.

Op p176 staat ” …en zag hoe de angst haar tegemoetkwam vanuit de spiegel.”
    Dat vind ik een mooie manier om haar angst te verbeelden.

Daarnaast de vergelijking Sebastian Vettel vs Max Verstappen op p 197, die ook al meer genoemd is, even een glimlach.

Omdat het boek leest als een trein en er geen opvallende fouten in zitten, heb ik geen hinder ondervonden van kleine foutjes.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.