Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 115: Een kans op zes Een kans op zes, Beoordeling

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 209

Spanning 7 Omdat er voldoende spanning was die er voor zorgde dat je toch wilde weten wat er op de volgende bladzijde stond.
    Plot 6 Omdat het chaotisch en rommelig was.
    Leesplezier 7 Omdat het vlot leesbaar was.
    Schrijfstijl 7 Omdat het heerlijk was om de typische Vlaamse woorden te lezen.
    Originaliteit 7 Omdat er over dit onderwerp weinig geschreven wordt.
    Psychologie 7 Omdat we zelfs teruggaan tot in het verleden van de personages en zo te weten komen waarom ze nu zo handelen.
    Totaal 41/6 = 6,8

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 109

Spanning: 8 punten, omdat het ondanks (of dank zij) alle plotwendingen toch telkens opnieuw spannend werd, gesteund door een voortdurende onderhuidse spanning.
    Plot: 7 punten, omdat ik moeite had om uit te vinden waar de schrijfster nu eigenlijk naar toe wou.
    Leesplezier: 7 punten, omdat het onderwerp me absoluut niet ligt en het verhaal nogal chaotisch verteld wordt.
    Schrijfstijl: 7 punten, omdat de spreektaal vlot leest ten koste van het literaire niveau
    Originaliteit: 9 punten, omdat ik (gelukkig) geen enkel ander boek ken dat op zulke manier pedofilie behandelt.
    Psychologie: 6 punten, omdat de psychologische uitwerking van de karakters niet geloofwaardig overkwam.

Gemiddelde beoordeling: 7,3 punten

Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Post count: 41

Spanning : 8 meer dreiging, onderhuidse spanning maar hoeft niet altijd actie te zijn
    Plot: 6 omdat het toch wel wat gekubsteld overkomt
    Leesplezier: 7 Voor mij was dit een vlot geschreven thriller.
    Schrijfstijl: 7 vlot, geen ingewikkelde woorden soms wel rare zinnen maar over het algemeen goed leesbaar.
    Originaliteit : 8 Ik vond het idee wel anders dan anders. Het vertrekpunt van het thema en de uitwerking van de gebeurtenissen was goed bedacht en durfde zelfs taboes te doorbreken
    Psychologie : 7 omdat deze wel aanwezig was maar er er dieper kon worden gegraven..

Ik kom uit op 43 dus afgerond een 7.Een thriller met origineel idee en potentieel als er betere uitwerking van Plot en meer diepgang is.

Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Post count: 41

Spanning : 8 meer dreiging, onderhuidse spanning maar hoeft niet altijd actie te zijn
    Plot: 6 omdat het toch wel wat gekunsteld overkomt
    Leesplezier: 7 Voor mij was dit een redelijk vlot geschreven thriller.
    Schrijfstijl: 7 vlot, geen ingewikkelde woorden soms wel rare zinnen, maar over het algemeen goed leesbaar.
    Originaliteit : 8 Ik vond het idee wel anders dan anders. Het vertrekpunt van het thema en de uitwerking van de gebeurtenissen was goed bedacht en durfde zelfs taboes te doorbreken
    Psychologie : 7 omdat deze wel aanwezig was maar er er dieper kon worden gegraven..

Ik kom uit op 43 dus afgerond een 7.Een thriller met origineel idee en potentieel als er betere uitwerking van Plot en meer diepgang is.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 232

Ik kan nog steeds het boek niet terug vinden op de recensie site.

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 162

Spanning:.6. punten, omdat …. Het soms beetje langdradig is

Plot:..8 punten, omdat …. Een onverwachte wending

Leesplezier:.7. punten, omdat …. Niet ingewikkeld geschreven

Schrijfstijl:.8. punten, omdat …. Aangename leesstyle

Originaliteit:..6 punten, omdat …. In deze tijd gebeurd dit nog steeds

Psychologie:.7. punten, omdat …. Een rare verhaal ivm pedofielie wordt niet veel verteld

Gemiddelde beoordeling:.6. punten

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 109

Ondertussen staat het boek op de site. Ik heb net mijn recensie geplaatst.

Een kans op zes

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 123

Spanning: 7 punten, omdat het gerust wat spannender mocht zijn.
    Plot: 7 punten, omdat ik toch iets anders verwacht had.
    Leesplezier: 7 punten, omdat niet alles even vlot te lezen was.
    Schrijfstijl: 7 punten, omdat er hier en daar foutjes waren.
    Originaliteit: 7 punten, omdat het wel origineel bedacht is.
    Psychologie: 7 punten, omdat er gerust meer diepgang in mocht zitten.
    Gemiddelde beoordeling: 7 punten

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.