Home Forums Leesclub 116: Een duister pad Een duistere pad, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1409
    #21260 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 53

De buitenzijde van het boek nodigt mij uit om snel te beginnen met het boek.
    De vrouw op de cover kijkt om naar het huis waar zij woont en lijkt het niet echt prettig te vinden.
    Ik verwacht een spannend boek en ben enorm geïnteresseerd in dit nieuwe speurdersduo.
    Tot op heden vond ik zeker de Jessica Haider serie enorm goed geschreven en verwacht van dit boek dus ook weer erg veel.

Jolanda
    Bijdrager
    Post count: 65

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

De cover is een beetje mysterieus. Weglopen van wat=

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Deze auteur staat bij mij heel hoog in het Vaandel.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Een super keiharde op het puntje van je stoel Thriller.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 118

Een boek met een mooie, mysterieuze cover. Loopt ze weg van het huis? Het ‘duistere pad’ valt goed op. Een boek dat opvalt in een boekhandel (ik zou ‘m wel oppakken).
    Ik verwacht van Corine Hartman een lekker lezend geschreven verhaal.
    Ik hoop dat ik, als ik begin te lezen, het boek niet meer aan de kant kan leggen. Een spannend verhaal waar je in meegezogen wordt.

marcel
    Bijdrager
    Post count: 28

over: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Een jonge vrouw die achterom kijkt naar wat? Het huis, is er iemand die we niet zien,?

Ik ken de auteur niet dus ben heel be nieuws.

Een spannend verhaal met allerlei wendingen

Arda
    Bijdrager
    Post count: 45

Een prachtige cover met een meisje dat kijk naar het huis als of ze bang is

Een spannend boek zoals we gewend zijn van Corine Hartman

Dat ik op het puntje van mijn stoel zit en het niet weg kan leggen

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 9

Een cover die meteen mijn aandacht heeft; een vrouw die door het hoge gras loopt en naar een landhuis kijkt. Loopt ze weg voor iets of is ze nieuwsgierig naar de omgeving? Een boek wat ik op zou pakken in de winkel, om daarna meteen de achterkant te lezen.
    De auteur is mij bekend, dus ik verwacht een spannend boek.
    Ik verwacht dat het verhaal spannend is met allerlei wendingen. Een boek wat je niet meer neer kan leggen….

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 74

De cover: in het echt is hij nog mooier dan verwacht. Een wazig gebouw op de achtergrond
    (De instelling?)
    Een groene grasvlakte vooraan, deze komt op de achterzijde terug….Vind ik wel tof gedaan.
    Een vrouw….Faye? Kijkt achterom naar het huis. Wat of wie ziet ze? Ze kijkt niet “echt” bang. Wat denkt ze?
    Zie ik nu regen voor het huis,of lijkt dat maar zo.
    Aan het gras te zien is daar toch ook al iemand anders gepasseerd….plat getrappeld
    De witte lettets maken het alleen maar interessanter

De auteur . Las al zowat al haar boeken. Vooral de standalones vond ik heel goed

Dit boek. Ik hoop op een spannende thriller en hoop dat die me ook aanzet om de vervolgboeken te lezen

PS. ik hoor dikwijls iemand zeggen dat ze aan een nieuw boek ruiken.doe ik nooit
    Correctie deed ik nooit. Toen ik het boek uitpakte rook het boek echt splinternieuw. Ik rook precies de verf nog.
    Echt vers van de pers.

Cece
    Bijdrager
    Post count: 52

De cover nodige je al uit om het boek te lezen. Dit trok me ook zeker aan om het verhaal te lezen. Het huis/kasteel en het groen van het gras gaf me wel als eerste de indruk dat het een roman verhaal is. Gelukkig is dit het niet.

De auteur kende ik al van al haar andere boeken, die al spannen en echt thriller achtig is. Natuurlijk ben ik daarom ook zeker benieuwd naar dit verhaal.

Mijn verwachtingen van het boek is net zoals bij haar andere boeken, vol spanning dat je op het puntje van je stoel gaat zitten en ook zeker niet al te romantisch.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 117

Een prachtige cover met een extra omslag naar binnen aan de voorzijde. Een vaag huis/gebouw op de achtergrond en een jonge vrouw die er naar kijkt, vlucht ze? Of loopt ze er van weg? Volgt zij een duister pad? De naam van de auteur in bescheiden blauw, staat mooi! De cover triggert me om het boek te gaan lezen.
    Ook de rug van het boek is mooi helder blauw met de titel en naam van auteur erop.
    Op de achterflap de tekst waar het boek over gaat. Spannend komt deze op me over en ik wil gaan beginnen om te lezen!

Ik verwacht dat Corine me weer helemaal in spanning gaat houden met dit boek. Dat er weer diep op personages wordt ingegaan en ik zal gaan houden van de hoofdpersonen. Dat ze weer een fantastische thriller heeft geschreven.

Ik verwacht van dit boek dat het me zal pakken en me niet zal loslaten. Dat het blijft nazidderen in mijn hoofd als ik het boek uit zal hebben

Wilma van Klompenburg
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover:
    Vindt ik mooi met die letters in het gras. Wat ook op de letters terug komt.
    Waar kijkt de vrouw naar, achterom naar het huis of naar iets anders?

Auteur:
    Ik heb Groen licht van haar ook gelezen, deze vond ik erg goed.
    Boeiend geschreven.

Verwachting:

Ik hoop dat dit boek net zoals Groen licht fijn is om te lezen.
    Als je eraan begint het boek eigenlijk niet aan de kant wil leggen.
    De tekst op de achter cover maakt mij in iedere geval nieuwsgierig

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 90

Cover: waarom kijkt de vrouw naar het huis? Wil ze er nooit terugkomen of juist wel?

Auteur: ik vind vooral de boeken van Corine erg goed.

Verwachting: ik verwacht dat dit weer een erg goed, moeilijk weg te leggen boek os.
    Dus nu snel beginnen.

danielle
    Bijdrager
    Post count: 10

Mooie cover. Spreekt mij aan in combi met titel om de achterkant te gaan lezen.
    Door de achterkant te lezen vind ik de cover ook erbij passen.
    Erg leuk dat het nu een keer binnenflappen heeft. Komt klassiek over.

Hoge verwachting maar dat komt ook omdat ik alles gelezen heb van haar en tot nu toe maar 1 boek vond tegenvallen.

Ik verwacht een meeslepend verhaal waar ik in meegenomen wordt. Dit ook beeldend.verder personages die goed uitgewerkt zijn met een goede diepgang.

ranata
    Bijdrager
    Post count: 23

Cover. De cover vind ik mooi, lijkt te passen bij het verhaal en de titel, hij is toch een beetje duister
    Auteur na de woorden die zaterdag in het parool las heb ik eigenlijk hele hoge verwachtingen van haar
    Verhaal. Ben benieuwd of dit boek mij nieuwsgierig maakt naar de verhalen die nog gaan komen over Faye!

Sorayalatten
    Bijdrager
    Post count: 7

Over de cover: aantrekkelijke cover, trekt mijn aandacht en zou ik zeker oppakken in de boekhandel. Ik word heel nieuwsgierig naar de inhoud doordat je het meisje ziet weglopen van het landhuis en het groen van het gras maakt het extra mooi. Ik hou er ook altijd van als je de letters van de titel kan voelen dus dat is nog een extra plus.

Auteur: ik verwacht een psychologische thriller van Corine dit omdat het boek wat ik eerder had ook een psychologische thriller was en deze onwijs goed uitgewerkt was. Dus de verwachtingen zijn hoog hihi

Verwachtingen boek: een psychologische thriller die onder je huid kruipt en je niet meer loslaat. Misschien wat langzaam opgang komt maar zodra de spanning erin zit deze er ook in blijft

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.