Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 51: Dwaalspoor Dwaalspoor, Voor het lezen

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 221

Net thuisgekomen in een koud huis. Mijn buur kent mijn prioriteiten en heeft het boek boven op de stapel post gelegd. Warm wordt ik er niet van: een desolaat, besneeuwd landschap met centraal een ijzeren spoorbrug. Het doet me helemaal aan de spionagethrillers rond het ijzeren gordijn denken. De bijpassende naam van hoofdrolspereler en meesterspion Pjotr Vreeswijk blijkt die van de auteur te zijn. De introductie op de achterkant toont aan dat ik wel meteen in de juiste sfeer zit.
    Van de winnaar van de Thrillzone Debuutprijs 2016 verwacht ik een spannend boek dat hetzelfde hoge tempo aanhoudt als de actie die erin beschreven staat.Als programmeur hoop ik dat de rol van de computer in detail uit de doeken wordt gedaan.
    Als de beschrijving op de achterkant effectief de lading dekt, zal ik meer dan tevreden zijn.

Warm van worden, het is koud op de cover of…, humoristisch op te vatten? Ik word nl wel warm van de cover want die vind ik mooi.

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager
    Post count: 79

Beste lezer,

Veel plezier met het boek. Waarschijnlijk (hoogstwaarschijnlijk) heb je meer verstand van computers dan ik. Spannend momentje ook weer voor mij.

Have fun

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 55

Ik vind het een erg mooie cover (met extra punten voor een duidelijk leesbaar lettertype).
    Sinds ik de verwarming heb aangezet is het kwik ondertussen al tot 17° gestegen maar nog even te gaan voor het aangenaam wordt. Maar helaas, ondanks een hete pot thee, word ik nog steeds niet warm van een cover vol sneeuw, dan waren palmbomen nuttiger geweest.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 111

Cover: heel anders dan Masterplan, nu kleurrijk. Zie een spoorbrug en de trein komt eraan! Kan ik nog ontsnappen?!
    Auteur: Ik verwacht weer een spannend verhaal a la James Bond, lekker vlot geschreven
    Verwachting van het verhaal: zoals gezegd een spannend verhaal a la James Bond, weer zich afspelend in verschillende landen. Ben benieuwd of het deze keer was wordt tussen Alex en Suzanne?!

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Veel leesplezier MissyP

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 111

Bedankt Pjotr! Dat is zeker weer gelukt!

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Las je reacties net Missy. Fijn dat Je weer genoten hebt. Geeft de burger weer moed

😉

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.