16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 48

De plot

1.Wat vind je van het plot? Ja heel goed. Ik zag t op een gegeven moment wel aan komen. Maar best laat pas.

2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Heel goed. Het duurde lang voor ik het door had.

3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik zag het niet aankomen. Ja ik wist op een gegeven moment wel wie de dader was, maar hoe het zou eindigen was toch verrassend.

Algemeen

4.Vond je Dodenstoel een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ja zeker.
    5. Vind je de schrijfstijl van Johan Andersen prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Het is duidelijk. Geen rare woorden enzo, geen overdreven gedoe.
    6. Stel….Johan Andersen vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Meeslepend en spannend.

Dit boek

7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Dit boek heeft verschillende lagen. Er komt heel veel bij kijken. Is best ingewikkeld met dat maffia gedoe maar toch ook spannend.
    8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Johan Andersen mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ga zo door!

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.