3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 103

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Een rustiger kaft, maar er zit een duisterende randje aan.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Is het 1e boek van deze schrijver. Ook eigenlijk nog niet veel van gehoord.
    En zo te zien als het boek goed valt kunnen we nog even door!!!

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?
    Geen verwachtingen hoop gewoon op een goed geschreven verhaal.

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 208

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek. De cover ziet er spannend uit. Donker van kleur wat het erg mysterieus maakt.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur. Heel erg misschien maar ik heb nog nooit iets van de auteur gelezen. Wat ik er van gelezen heb moet het veel belovend zijn. Ik verwacht een enorm spannend boek

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek? Dat het een heel erg spannend boek gaat zijn

malakh ahavah
    Bijdrager
    Post count: 22

Ik heb net (eindelijk) het boek kunnen halen bij de post…

Cover

Ik vind het een bijzonder mooie cover, die duidelijk de beoogde sfeer van duistere thriller uitstraalt, zoals het op de cover staat vermeld. Wat de wagen tot het verhaal betekent weet ik uiteraard nog niet, maar het maakt me wel nieuwsgierig. Ik zou zelf geen nummerplaat aan de wagen gegeven hebben om het nog mysterieuzer te maken… Maar de cover maakt wel een belofte, hopelijk kan hij dat waarmaken.

De auteur

Dit wordt mijn eerste kennismaking met Johan Deseyn… Vreemd want ik ben een liefhebber van horror en vind het spijtig dat er zo weinig Nederlandstalige auteurs zich aan het genre wagen… De achterflap (die natuurlijk een beetje reclame is) belooft me wel dat ik een boek in handen heb van een schrijver die zijn sporen in het genre al ruimschoots heeft verdiend.

Het verhaal

Toen ik de korte inhoud op de site las was ik meteen verkocht eigenlijk. Het verhaal is niet origineel, bijna alle grote horror-auteurs hebben er wel een versie van gemaakt… Maar in een boek zoek ik over het algemeen niet zozeer een origineel, maar wel een goed verhaal. Toch boeit het gegeven me wel, want ik denk dat elke schrijver, die echt wil publiceren al wel eens met de vraag heeft geworsteld of hij voor succes zijn ziel zou verkopen. Ik ben in ieder geval benieuwd.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.