16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 349

De plot

Wat vind je van het plot?
    ik dacht eerst Damarcus zit erachter en voert het verhaal uit maar dit bleek iets anders te liggen

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    ik vond het verhaal goed opgebouwd. Ook leuk dat de losse verhalen later op een bijzondere wijze aan bod komen.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Wel dat Damarcus er iets mee te maken had
    Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    ja het had zeker mijn aandacht en wilde graag verder lezen. Was ook benieuwd wanneer de deal kwam en wat dat zou inhouden.

Vind je de schrijfstijl vanJohan Deseyn prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    het is een prettig lezend boek maar ik lees soms sommige zinnen in het Vlaams nog een keer omdat het soms niet lekker loopt.

Vind jeDeal? een typisch Vlaamsese thriller? Kun je je antwoord ook toelichten?
    Ja qua taalgebruik

Stel….Johan Deseyn vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘hard’, geloofwaardig etc. etc. Wat zou je antwoord aan Johan zijn?
    Dit boek is niet geloofwaardig door het gebruik van de auto maar sec het verhaal van een schrijver die nergens met zijn verhalen aan de bak komt is wel geloofwaardig.

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het echt niet realistisch gedeelte met de auto is wel specifiek voor mij.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Johan Deseyn mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Prima ga zo door. Van mij mag je en ik denk ook dat je het kan realistischer schrijven.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.