16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 383

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Vooral Cass. Hij wordt zich bewuster van zijn eigen gedrag en zelfverzekerder doordat hij gewaardeerd word.

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Cass met zijn lamlendig leven die uiteindelijk veel krachtiger wordt ook door de positieve ervaring met Jodie en Shao als wijze man met zijn thee(ben zelf ook een theedrinker en biedt dat altijd aan) Jodie had het trouwens ook pittig.

Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Nee
    De auteurs

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    Ik had nog nooit iets van horor gelezen en vond het een leuke manier van vertellen en paste.

Johan Deseyn schreef al 16 boeken en zal er waarschijnlijk nog velen gaan schrijven. Ga je de vorige en volgende boeken van hem ook lezen?
    Ik las net dat iemand zei dat Deal het beste was. Maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Ik vond het een leuk boek dus als ik er nog een tegen kom ga ik hem zeker lezen.

De auteur staat bekend om zijn (psycho-)horror. Herken je dat ook in Deal?
    Er werd mij geen angst aangejaagd, gaf mij geen oncomfortabel gevoel of voelde mentale angst.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.