15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1961
    #14600 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 109

De cover en titel matchen helemaal. Je wordt direct de witte kamer ingetrokken en maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er voor verhaal achter zit.

Samantha Stroombergen is natuurlijk nieuw en ook nog jong. Het is daarom moeilijk een beeld te hebben. Doordat ze journalistiek studeerde verwacht ik in ieder geval wel een goede zinsopbouw en dat er een gedegen onderzoek is gedaan naar wat er in het boek wordt behandeld. Omdat er nog niet heel veel Nederlandse auteurs zijn die mij hebben overtuigd, hoop ik dat deze nieuwkomer dat wel kan.

Ik verwacht dus een goed omschreven verhaal waar ook wel de psychologie terugkomt door de witte kamer. Ik verwacht een meeslepend verhaal en hoop hierin meegesleept te worden.

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 174

Het boek nog niet ontvangen, maar ik kan wel al mijn mening geven… De cover en de titel maken me nieuwsgierig naar het verhaal. Samantha Stroombergen ken ik niet… maar ik ben wel benieuwd! Ik hoop op een verhaal waarin je steeds wil verder lezen.

LoisC
    Bijdrager
    Post count: 63

Ik vind het boek een hele mooie, frisse cover hebben, heel geslaagd voor een thriller. De afbeelding heeft betrekking op het verhaal; dit is positief.
    Het is het debuut van Samantha Stroombergen, dus ik heb geen flauw idee wat ik mag verwachten. Ik ben altijd geïnteresseerd in thrillerdebuten; de achtergrondinformatie belooft veel goeds!. Gezien de achtergrond van de schrijfster verwacht ik een vlot lopend, spannend verhaal.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 166

Cover: Ik vind de cover goed gevonden, past heel mooi samen met de titel. Ik werd er direct nieuwsgierig door. Als ik het in de winkel tegen zou komen zou ik het zeker oppakken om te zien waarover het gaat.

Auteur: Ik ken ze natuurlijk niet maar ik las dat ze jounalistiek studeerde, dus ik ga ervan uit dat ze wel een verhaal kan vertellen.

Verwachting: Ik verwacht een (psychologisch) spannend verhaal en ben razend benieuwd wat erin gaat gebeuren. de korte inhoud + cover spraken me erg aan.

Cindy
    Bijdrager
    Post count: 53

Cover:Die komt wat kil over, maar ik ga er van uit dat dit te maken heeft met de titel en het verhaal. een witte kamer is uiteraard steriel. Het maakt wel nieuwsgierig. Dat de tekst schuin staat, maakt dat het opvalt. Door de kleurcombinaties komt de cover wel heel rustig over en valt hij op tussen alle drukke covers die er nu zijn.
    De dikte van het boek is fijn. Ik hou van dikke boeken.

Auteur: Ik ken de auteur niet, maar ik laat mij heel erg graag door haar verrassen.

Verwachting: Ik verwacht een hoop spanning en actie. Ik hoop met een goed opgebouwd plot waarin je als lezer echt op het verkeerde been wordt gezet. Ik hoop dat de schrijfstijl je vastpakt, meeneemt in het verhaal en je niet meer loslaat en dat je nadat het boek is dicht geslagen je het nog niet uit je hoofd kan zetten.

Linda
    Bijdrager
    Post count: 107

Cover: Een mooie cover, past goed bij de beschrijving van het boek en de titel. Vooral de zinnetjes onder de titel (“Er is niets om je heen. Alles is wit. Is ontsnappen nog mogelijk?”) maken je nieuwsgierig, wie ligt daar dan, is dat Hanna? Ook mooi dat de letters van de titel iets op het boek liggen / gestanst zijn en de kleur van de titel terugkomt in de binnenkant van de kaft.

Auteur: Niet eerder van de schrijfster gehoord maar dit is ook haar debuut thriller!

Verwachting: Een vlot en spannende thriller waarbij Leon en Hanna uiteraard graag de rechercheurs voor willen blijven. Ik heb ook begrepen dat dit de start is van een serie, leuk! Eerst maar eens starten met deel 1 en kijken of het smaakt naar volgende delen…………

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 242

cover – mooi passend bij de titel. Wit en een vrouw liggend op de grond. je vraagt je meteen af wat is er gebeurt en hoe zit het verhaal in elkaar.

Auteur – De auteur is jong en dit is natuurlijk een debuutthriller dus voor ons allemaal nieuw.

Verwachting: De inleiding van het verhaal doet vermoeden dat het een ongelofelijk spannende lugubere thriller betreft. Dat zijn dus ook een beetje mijn verwachtingen. Ik ben nieuwsgierig naar alle complotten en verwikkelingen die leiden naar het plot.

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 86

Een overwegend witte cover die past bij de titel van het boek.
    Korte, indringende pay off. Het geheel doet kil aan, maar dat mag bij een thriller.
    Als ik het boek snel doorblader, valt het vele wit op: grote regelafstand.

De auteur is mij onbekend (logisch, het is immers een debuut), maar omdat ze Nederlands en journalistiek heeft gestudeerd, verwacht ik grote taaltechnische vaardigheid.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 139

Cover: Ik vind het een goede cover. Als ik dit boek in de winkel zou zien liggen zou ik het zeker
    oppakken. Het past bij de titel en het maakt ook nieuwsgierig, waarom een witte kamer? Wie is de vrouw?
    Ik vind de lettertype en de plaatsing van de tekst ook erg goed.

Auteur: een nog onbekende schrijfster, dit is haar debuut dus ik ben heel benieuwd!

Verwachting: ik verwacht een spannend boek waarin hopelijk genoeg gebeurd. Ik hoop dat het
    niet te voorspelbaar is. Ik ben erg benieuwd naar het verhaal, maar het is een debuut dus
    altijd afwachten of de schrijfstijl aanspreekt! De korte inhoud van het boek spreekt me in
    elk geval erg aan.

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 101

De Cover: Mooi, intrigerend en uitnodigend
    Auteur: onbekend, maar ik ben nieuwsgierig
    Verwachting: eigenlijk hooggespannen, maar dat komt omdat het boek in Leiden speelt, en ik de stad redelijk ken.
    Verder komt het ook door de korte beschrijving en de sub-titels.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 356

Schitterende cover met mooie kleuren, wit en groene tinten.
    Duidelijke letters.
    En een vrouw die op de grond ligt.
    Door de flaptekst ben ik inmiddels erg nieuwsgierig naar dit boek.
    Ik verwacht een goed plot en een spannend verhaal.
    Aangezien het een debuut is, is de auteur mij nog onbekend.
    Dus ik laat mij graag verrassen.

Wendy van Deurzen
    Bijdrager
    Post count: 20

Cover: Aantrekkelijke cover, past goed bij de titel, en maakt nieuwsgierig.

Auteur: aangezien dit een debuut is, verwacht ik in eerste instantie vooral verrast te worden, om een nieuwe schrijver te ontdekken

Verwachting: ik verwacht een spannend verhaal! De korte beschrijving geeft al een en ander prijs, dus ik ben benieuwd wat er nog allemaal bij komt kijken, wat het verhaal ‘rond’ zal maken!

katrijn
    Bijdrager
    Post count: 42

De cover past in ieder geval bij de titel. Ik ben niet meteen weg van de cover. Door de korte inhoud wil ik dit boek lezen.
    Een debuut is altijd leuk omdat je dan nog niet kan vergelijken met andere boeken van deze auteur dus niet echt een verwachting.
    Het lijkt mij een spannende thriller. Een die misschien wel werkelijkheid zou kunnen zijn, of toch sommige stukken, zo lijkt mij uit de korte inhoud.

Dafna34
    Bijdrager
    Post count: 22

Mooie serene cover nodigt uit om te gaan lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.