Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 068: De vrouw in de koelkast De vrouw in de koelkast, Tijdens het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 265

Ik heb het boek uit. De verhaallijn ontwikkelt zich langzaam. Het boek mis vrij dun en wordt veel vol geschreven met uitgebreide beschrijvingen van de personen en de omgeving waardoor het werkelijke verhaal nog korter wordt.

Ook heb ik wat spelfouten gevonden.
    Pag 33 (ereader) net over de helft wanneer Veum in het kantoor staat….”ze glimlachte KOEKJES ipv koeltjes
    Pag 80 2e alinea “ik wist genoeg. Ik sprong van mijn KNIK ipv kruk en liep naar hun tafeltje”
    Pg 81 glimlachte bête??? ken het woord niet dus opgezocht en neem aan dat er iets van naïef, onbenullig, achterlijk of zo wordt bedoeld. Denk dat daar een beter cq gangbaarder woord voor te bedenken moet zijn. Uit het Frans vertaald zou het stom of dom betekenen.

Verdere reactie in Na het lezen.

Groeten Carina

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 50

Ik ben eindelijk in het boek kunnen beginnen! Het verhaal is niet echt flitsend, de schrijfstijl is heel beschrijvend waardoor het niet vlug vooruitgaat. Maar tot nu toe werkt dit niet storend, het heeft wel iets vind ik.

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 50

Ik heb het boek uit! Ik probeer nog dit weekend alle items in te vullen! Ik kan wel al zeggen dat ik van dit boek genoten heb!

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 111

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeldt erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt. Er is me niets speciaals opgevallen.
    Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht? Nee, Ik had echt een heel spannende verhaallijn verwacht, maar nee het kabbelt wat door….
    Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld. Ben ze niet echt opvallend tegen gekomen.
    Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilerszijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt weggegeven. Niet doen! Dit wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.