Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 164: De onbekende vrouw De onbekende vrouw, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2086

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Kristel
    Bijdrager
    Aantal berichten: 77

De cover vind ik mooi,mooie kleuren en duidelijke letters. Eentje dat ik zeker zou opnemen in de winkel.
    Qua auteur is dit mijn eerste boek, en weet niet wat me te wachten staat.
    Ik hoop natuurlijk op een spannend verhaal, dat een opbouwende spanningsboog heeft met natuurlijk een onverwacht plot.

Bianca0602
    Bijdrager
    Aantal berichten: 246

Cover:
    De cover is mooi qua kleuren. Een vrouwenoog met niet zo mooie make-up, uitgelopen? Het zou zeker mijn aandacht hebben getrokken in de winkel.
    Auteur:
    ik heb nog niets gelezen van deze auteur. Ik hoop dat ze me in het verhaal kan trekken.
    Verwachting:
    Ik hoop op een spannend boek dat me het verhaal intrekt om me niet meer los te laten. Zo’n verhaal dat je af en toe een idee hebt van hè, wat krijgen we nu?

Juanita
    Bijdrager
    Aantal berichten: 67

De cover vind ik qua kleur wel mooi, het lettertype en de foto iets minder, ook al springt het grote oog wel onmiddellijk in het oog en wordt mijn aandacht naar het boek getrokken. Maar misschien verandert mijn mening wel na het lezen van het boek en blijkt de foto op de cover heel geschikt. De cover van het origineel (the other mrs) vind ik mooier.
    Dit is het eerste boek dat ik lees van deze schrijfster, dus ben wel benieuwd.
    Ik verwacht een boek te lezen met nagelbijtend spannende stukken en hier en daar een verrassende wending. Of dat is toch wat ik hoop.

Kaatje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 155

De cover valt niet echt op in een boekhandel denk ik. Er zijn al zoveel covers met gedeeltelijke vrouwengezichten. Omdat ik de auteur niet ken, weet ik niet of ik het boek zou oppakken om de achterkant te lezen. De naam van de auteur is in ieder geval duidelijk aanwezig net als de titel. De ondertitel mag voor mij in een kleiner lettertype.

Mary Kubica is mij nog onbekend dus heb geen verwachting, ik laat me verrassen.

De achterflap ziet er prima uit. De flaptekst nodigt uit om te gaan lezen. De quote van Karin Slaughter belooft ook een spannend verhaal.

AT
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

Mooie cover. Fijn dat de kleur van de titel terugkomt op de achterflap. Of dit boek me op zou vallen in de boekhandels tussen al die andere covers, weet ik niet zeker. Bovendien word ik meestal getrokken door bekende namen.

Mijn verwachtingen zijn echt hoog gespannen. Ze heeft al veel boeken verkocht, de filmrechten voor dit boek zijn verkocht. Dan moet het toch een spannend, goed geschreven verhaal zijn.

Ik verwacht dus een heel spannend verhaal; Karin Slaughter vond het onvoorspelbaar, dat klinkt aantrekkelijk. Als er in het huis naast je een moord is gepleegd en je hebt een nieuw, donker huis, dan zijn volgens mij alle ingrediënten aanwezig voor een spannend verhaal. Hopelijk zo spannend dat ik niet kan stoppen met lezen.

Sander83
    Bijdrager
    Aantal berichten: 109

Cover: De frisse kleur van de rug trekt direct de aandacht. De cover zelf trekt ook mijn aandacht wel. Het keypoint van de cover als oog valt goed op. Het wekt het gevoel dat er iets niet helemaal pluis is. Veel angst zie ik dan weer niet in het oog. Maar ik zou dit boek in de winkel wel verder bekijken.

Auteur: Ik heb nog geen boeken gelezen van Kubica. Ik heb dus niet echt een beeld bij wat er te verwachten valt. Ik laat me dan ook graag verrassen.

Verwachting: Ik hoop dat Mary Kubica een vlotte schrijfstijl heeft waarbij voor een groot deel de spanning voelbaar blijft. Het verhaal klinkt interessant. Het gevoel dat het huis iets te maken met dit alles is al aanwezig, en gaat hopelijk niet snel weg.

kareltje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 277

Cover: Mooie, aansprekende cover met het oog van een vrouw, donkere make-up die iets uitgelopen is. De titel en naam schrijfster vallen op. Minder opvallend is de ondertitel. Duidelijke kleursetting op de achterkant, waardoor ook de tekst lekker leesbaar is. Met een quote van Karin Slaughter……

Auteur: Deze auteur is nieuw voor mij. Klinkt goed dat ze geschiedenis en Amerikaanse literatuur heeft gestudeerd. Ik kom er nu achter dat dit haar vijfde nederlandse boek is, terwijl ik nog niet eerder een boek van haar gelezen heb. Ook haar naam zei me nog niets……

Verwachting: Omdat deze auteur een bestseller heeft geschreven en de filmrechten van dit boek aan netflix zijn verkocht, denk ik dat dit een heel goede psychologische thriller gaat zijn. De informatie op de achterflap biedt genoeg aangrijpingspunten voor een boeiend verhaal waar de spanning constant aanwezig is. Ik ben benieuwd!

Ben1955
    Bijdrager
    Aantal berichten: 18

De cover ziet er mooi uit met een deel van een vrouwengezicht en het opvallende oog. De tekst achter elke voordeur gaan geheimen schuil,maakt nieuwsgierig naar het boek

Ik ken de auteur niet maar verwacht een spannend boek

Ik verwacht een spannend boek met veel intriges

naddyyyyy21041989
    Bijdrager
    Aantal berichten: 40

De cover laat je gelijk nadenken over het boek vind ik, het triggert om te gaan lezen.
    De auteur is mij onbekend dus ben heel benieuwd.
    Het verhaal op de achterkant sprak mij enorm aan dus heb wel aardig hoge verwachtingen van het boek

Jaimy
    Bijdrager
    Aantal berichten: 34

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    • ik vind de cover opvallend. Het oog lijkt te hebben gehuild, de make-up lijkt uitgelopen. Het komt over alsof het veel doorstaan heeft.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    • ik heb nog niks gelezen van deze auteur, dus ik ga er heel blanco in.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    • ik hoop natuurlijk op een spannend verhaal. Ik ben benieuwd wat er achter de dood van Morgan zit en of het gepaard gaat met bloederige scènes of juist psychologisch is.

tesdro
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Een vrouwenoog die droefheid uitstraalt en het lijkt net of ze gehuild heeft, omdat de eyeliner doorgelopen is naast en onder haar ogen. Ik vind dat er iets teveel tekst op de voorkant staat wat zonde is van het gezicht op de cover. De naam van de schrijfster had wel iets kleiner gekund, net als de ondertitel.

De schrijfster ken ik nog niet. Omdat ze al meer dan een miljoen exemplaren heeft verkocht zal ze wel goede boeken schrijven.

Ik verwacht een spannend boek met veel geheimen en hopelijk kom ik erachter welke geheimen en wie de onbekende vrouw is.

Amarins
    Bijdrager
    Aantal berichten: 87

Cover: een mooie cover, maar niet één waaraan ik meteen een beetje kan zien wat voor verhaal er achter kan zitten. Er zijn meer thrillers die ook dit soort covers hebben. Wel een cover die ik zou oppakken in de winkel en die me nieuwsgierig maakt naar het verhaal aan de binnenkant!

Auteur: ik laat me verrassen. Ik heb van deze auteur nog nooit iets gelezen. Wel over andere boeken goede recensies gelezen, dus ik ben benieuwd!

Verwachting: ik verwacht een spannend boek te gaan lezen. Het verhaal op de achterflap ben ik nieuwsgierig naar, ben heel benieuwd hoe de dood van Morgan is gebeurt en wat er allemaal omheen is gebeurd.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Aantal berichten: 302

Cover: Mooie cover met het betraande oog van een vrouw, het gaat dan ook ook over een onbekende vrouw. Het spreekt me aan en ik zou het zeker bekijken om te zien of het boek iets voor mij is om te lezen

Auteur: Ik ken haar totaal niet dus ik laat me verrassen

Verwachting: Hopelijk een verrassend en spannend verhaal over een vrouw die wilt nagaan waarom haar buurvrouw vermoord is en door wie.

chris de man
    Bijdrager
    Aantal berichten: 50

Cover : vrouw met donkere, uitgesmeerde make up. Is het een getroebleerde vrouw ? Wie is die onbekende vrouw ? Cover roept vele vragen op en is uitnodigend om erin te beginnen lezen.

Auteur : de schrijfster was mij tot op heden Onbekend maar heb gezien dat ze toch al redelijk wat boeken heeft geschreven. Benieuwd of ze mij kan verleiden ook haar andere werken te lezen.

Verwachtingen : ik verwacht om door het verhaal meegesleept te worden. Hopelijk is het een echte pageturner met wat onverwachte twists.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.