16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 8

Spanning: 8,5 punten, omdat soms het verhaallijn wat wegzakt als het gaat om de reactie van Sadie op Imogen. Ik begreep weinig van de angst die Sadie voelt bij Imogen en waarom zij zo’n andere relatie met haar had dan haar zonen of man

Plot: 10 punten, omdat ik tot het eind toe in het ongewisse werd gehouden en de twist echt niet zag aankomen

Leesplezier: 9 punten, omdat het een plezierig en makkelijk weg te lezen boek was

Schrijfstijl: 9 punten, omdat de woorden in zeer begrijpelijke taal tot je gebracht werden en alle gefragmenteerde delen goed in elkaar overlopen. Aan het einde van het boek komt alles bj elkaar

Originaliteit: 10 punten, omdat ik het sterk vind dat Mary Kubica het aandurft om het ziektebeel Bipoloaire stoornis te gebruiken zonder Sadie voor gek te verklaren. Het is voor mij heel aannemelijk hoe de gedachtengang van Sadie is

Psychologie: 9 punten, omdat ik het een beetje vreemd vind overkomen dat een arts met een bipolaire stoornis haar medicatie soms vergeet. Achteraf blijkt dat haar medicatie niet de juiste was wat vergeetachtigheid en chaos teweeg kan brengen maar dat wordt in mijn ogen niet voldoende duidelik gemaakt in het verhaal

Het boek krijgt van mij een 9,5

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.