Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 165: De honger De honger, Tijdens het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 87

Verhaallijn bouwt goed op. Heerlijk boek om te lezen. Je kan echt merken dat Kasper van Beek film- en televisieproducent is, je ziet het gewoon gebeuren tijdens het lezen

Wilma
    Bijdrager
    Aantal berichten: 225

De spanning bouwt zich prettig op. Steeds meer stukjes van de puzzel en het wordt steeds lastiger om weg te leggen.

Inderdaad al heel wat mooie citaten hiervoor tegengekomen maar vond het zo spannend dat ik niet de tijd heb genomen om ze te noteren. Gelukkig hebben anderen dat gedaan.

Ik ga weer snel verder lezen, ik ben geen storende spel of taalfouten tegen gekomen.

Anitadegroot
    Bijdrager
    Aantal berichten: 140

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.

Echt opmerkelijke citaten heb ik niet, behalve dat Danny de foto van hun team in Afghanistan het hoofd van Liam wit heeft gemaakt, de verhaallijn loopt zeker niet als verwacht en storende fouten ben ik niet tegengekomen. Het verhaal is superspannend en erg makkelijk om te lezen. Ik ben erg te spreken over de schrijfstijl.

roboos
    Bijdrager
    Aantal berichten: 95

Echt iets opmerkelijks heb ik eigenlijk niet. Het is een behoorlijk spannend verhaal met leuke plotwendingen.
    Wel opmerkelijk vindt ik dat PTSS zo’n invloed op iemand kan hebben.

roboos
    Bijdrager
    Aantal berichten: 95

Dat Kasper van Beek een film- en televisieproducent is blijkt wel degelijk uit de opbouw van het verhaal. Het is alsof het opgebouwd is uit scenes. Je zou er zo een thriller voor op tv van kunnen maken.

Inge de Zwart-Ras
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Ik ben geen andere citaten tegengekomen (of ze zijn me niet opgevallen) dan die ene die al door diverse lezers genoemd is.

De verhaallijn bouwt zich goed op. Steeds wordt je weer op een ander been gezet en denk je te weten hoe het allemaal in elkaar zit.

Ik heb weinig foutjes kunnen ontdekken, als ze er al waren, dan stoorden ze niet in ieder geval.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.