15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2084

Na het lezen #2

+++++ SPOILERS WORDEN VERWIJDERD!! +++++ SPOILERS WORDEN VERWIJDERD!! +++++

LET OP: In principe is het verhaal, en dus ook de verhaallijn, zoals je het leest van begin tot eind en hoe de gebeurtenissen en acties elkaar telkens opvolgen, het (of ‘de’) plot.

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

Algemeen

1. Vond je De honger een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic  Beoordeling

jekrol
    Bijdrager
    Aantal berichten: 16

1. Oordeel plot
    De Honger is een prettig leesbare en spannende thriller. Het plot is goed uitgewerkt. Wat mij betreft had de laatste spannende scene in het boek wel nog iets langer uitgerekt kunnen worden.
    2. Beschrijving structuur plot
    Het is een spannend verhaal waarin twee verhaallijnen elkaar op een prettige wijze worden afgewisseld en samenkomen. Je komt steeds meer te weten over de achtergronden van de belangrijkste personages en hun beweegredenen. De spanning in de thriller wordt goed opgebouwd en vastgehouden. Langzaam komt steeds meer informatie beschikbaar om de vermissings- en moordzaken mee op te lossen.
    3. Eind zoals verwacht
    Het boek blijft spannend tot het einde. Als zat ik gedurende het boek wel op het goede spoor van wie achter het installeren van de camera’s in het woonhuis van de familie Sandberg zou kunnen zitten en achter de verschillende vermissings- en moordzaken. De slotscene had wat mij betreft nog wat langer gerekt kunnen worden.
    4. Het boek blijft spannend tot het einde en de personages zijn en blijven interessant.
    5. Kasper van Beek heeft een prettige schrijfstijl. De zinnen zijn niet onnodig complex. Hij weet de vaart en spanning goed in het verhaal te houden.
    6. Spannende thriller, prettig leesbaar en tempo en goed uitgewerkte personages en plot
    7. Uniek?
    Ik zou de thriller niet uniek willen noemen. Maar ik vind deze thriller zeker heel erg de moeite waard, vanwege het goed uitgewerkte plot, de spanningsopbouw en de interessante personages. Met name is interessant welke achtergronden de acties van de verschillende personages verklaren.
    8. Advies
    Ik geef hem liever een compliment voor een prettig geschreven en spannende thriller. Hier en daar had hij mijn geduld nog wat langer op de proef mogen stellen in een spannende scene. Maar dat is misschien ook smaak.

Jolanda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

De plot
    Wat vind je van het plot?
    Wat een waanzinnig plot. Goed over nagedacht en zeer mooi beschreven.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Een goed verhaal wat je vanaf het begin mee sleurt in het verhaal. Het plot is zeer goed opgebouwd tot de laatste minuut.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Nee ik had dit einde totaal niet verwacht. Had zelf het idee dat het iemand uit het verleden zo zijn. Dus totaal op het verkeerde been gezet. Dat maakt het voor mij een Top plot!

Algemeen
    Vond je De honger een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Super boeiend en spannend. Weer een boek wat ik niet weg kon leggen. Dus ja mijn volle aandacht had De Honger.

Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl is prettig en zeer makkelijk leesbaar. Wel op een prettige manier geschreven die je aandacht vast houdt.

Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Een verhaal wat geloofwaardig overkomt. Mede doordat hij in Afghanistan heeft gezeten kan ik me voorstellen dat mensen doordraaien. Deze mensen hebben veel gezien en als je dan niet de goede begeleiding krijg kan je gebeurtenissen niet loslaten en komen ze in je huidige leven weer naar voren.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vind het een uniek boek. Niet een als zovelen dit komt doordat er toch 2 verhalen lijnen in het boek zijn verweven. Een boek echt zo knap geschreven omdat het plot zeer verrassend was. En ook het psychische gedeelte wat een hoofdrol in de boek speelt.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Kasper een dikke 10! Een mooie spannende thriller geschreven. Heb er heel erg van genoten. Hoop nog vele boeken van je te mogen lezen. Dus schrijf vooral op deze manier door!!!

Steph
    Bijdrager
    Aantal berichten: 35

De plot
    Het plot was geweldig, dit had ik niet verwacht. Het maakt ook veel goed, want het verhaal was een beetje mijn aandacht aan het verliezen. Een paar geweldige scènes wisten mijn aandacht wel te behouden: de ontdekking op de camera’s, het freakhuis en de onverwachte wending op het einde die ik hier nog niet verder zal verklappen. Ik begrijp nu ook waarom er zo lang gewacht werd met het ophelderen van het verleden van de personages.

Algemeen
    Ik denk dat het verhaal mijn aandacht beter had kunnen vasthouden als het een serie of een film was. Voor een boek bleef het wat lang ‘kabbelen’ voor er iets gebeurde. De schrijfstijl was wel zeer prettig, het boek was een aangenaam tijdverdrijf.
    Op de vraag hoe zijn boeken te typeren zijn, kan ik mij enkel baseren op dit boek. Dit verhaal is realistisch en werd zeer geloofwaardig uitgewerkt, wat het dus net griezelig maakt. Je denkt mensen te kennen, maar je weet nooit wat er zich in iemand zijn hoofd afspeelt.

Dit boek
    Dit boek heeft originele aspecten, maar ook cliché-aspecten. Zo is het hele idee van de verborgen camera’s een uniek concept en wil je meteen het waarom weten. De gekozen karakters zijn dan weer eerder cliché: Een rechercheur die een fout heeft begaan en op een lager pitje wordt gezet en met de nodige persoonlijke problemen kampt, zijn er wat mij betreft al genoeg. Ook een therapeut die beter zichzelf zou laten behandelen is niet echt nieuw. Veel origineler is het wanneer je overvallen wordt door iemand zijn verleden, dat je dit niet had zien aankomen, zoals hier in de plot dus is uitgewerkt.
    Het boek heeft voor mij dus zowel min- als pluspunten, en de pluspunten winnen. De sterke plotwending en spannende tussendoortjes zorgen er voor dat ik het boek wel ga aanraden aan vrienden en familie (die vaak te rade komen in mijn boekenkast).

Lisanne1990
    Bijdrager
    Aantal berichten: 18

Het plot is enorm onverwachts! Dit had ik totaal niet verwacht. Meerdere malen heb ik eraan gedacht, waarom zou Frank/Louis dit doen? Aha!

Het duurt een kleine poos wanneer doordringt wat het plot is, omdat de omstandigheden in diverse hoofdstukjes zijn verdeeld. Hierdoor wordt de lezer gedwongen verder te lezen! Dit houdt de spanning er zeker in. Ik kon dit gedeelte van het verhaal niet wegleggen, moest het weten gewoon!
    Totaal niet aan zien komen, super goed gedaan, Kasper!

Algemeen

Ik vond de honger zeker een boeiend verhaal. Echter, het eerste deel had mij nog niet helemaal gepakt. Normaal lees ik een verhaal binnen twee avonden uit, maar dat lukte niet helemaal. Dat kan ook mijn eigen gemoedstoestand zijn natuurlijk!

Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl van Kapser heb ik als prettig ervaren. Duidelijke omschrijvingen, niet te veel poespas.

Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Dit is het eerste boek wat ik van Kasper heb gelezen, dat vind ik ietwat lastig, als ik dit boek onder een noemer moet plaatsen:
    De slachtoffers konden je buren zijn – boek.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Hetgeen wat dit boek zo uniek maakt is dat het plot erg pakkend is.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Voor mij had het eerste gedeelte iets meer spanning kunnen krijgen. Er zijn toch wat personages waar ik evengoed naderhand nog benieuwd naar ben (Isabella Neri, Yana/Evi).

Weert
    Bijdrager
    Aantal berichten: 194

De plot

Heel apart en goed gevonden.
    Er is heel goed toegewerkt naar het einde van het boek, je wordt als lezer steeds nieuwsgieriger om door te lezen.
    Nee, helemaal niet, heel goed gedaan.

Algemeen

Het verhaal vind ik boeiend en het boek had steeds mijn volle aandacht.
    Een gemakkelijke, ongecompliceerde schrijfstijl.
    Ondanks het onderwerp, de vele geplaatste camera’s , toch geloofwaardig.

Dit boek

Een apart gegeven, een bijzondere plot, maar verder niet heel uniek.
    Ga vooral zo door met schrijven, misschien toch met iets meer diepgang en uitwerkind bij de personages, hoewel dat bij een thriller niet echt noodzakelijk is om een goed verhaal neer te zetten. En misschien nog weer een boek met Isabella Neri?

Anitadegroot
    Bijdrager
    Aantal berichten: 140

Wat vind je van het plot? Ijzersterk en zeer goed doordacht
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Er zijn genoeg plottwisten en het verhaal is absoluut niet voorspelbaar en het leest ook nog eens heel makkelijk, de structuur lijkt heel glad maar ondertussen word je wel op het verkeerde been gezet, op een goed doordachte wijze.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had het absoluut niet zien aankomen.
    Algemeen

Vond je De honger een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik heb het in 1 keer uitgelezen, dus ja het had mijn volle aandacht.
    Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Heel prettig maar je word ook aan het denken gezet.
    Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Geloofwaardig en realistisch is het boek heel zeker maar ook een puzzel!
    Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Dit boek is uniek, ptts en meerdere personen in een en een brigadier die door zoveel persoonlijk leed op nonactief is gesteld en weer terugkomt om haar werk weer op te vatten. Personen die niet voorspelbaar zijn en daar een geloofwaardig verhaal van weten te maken vind ik uniek, maar ook zeer geslaagd.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ik hoop dat Isabelle en Davide terugkomen, ik zie ze wel zitten als seriepersonage!

Karen Steyaert
    Bijdrager
    Aantal berichten: 26

DE PLOT

**Wat vind je van het plot?
    -> Het plot vond ik echt geweldig!

**Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    -> Naar mijn gevoel was het opgebouwd zoals het moet opgebouwd worden, niet te lang en niet te kort. Beetje per beetje kreeg je als lezer ook hints naar de dader.

**Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    -> Neen totaal niet!

ALGEMEEN

**Vond je De honger een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    ->Heel zeker! Een boek dat ik moeilijk kon wegleggen, ik wou constant doorlezen!

**Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    -> Heel vlot lezend schrijfstijl. Alles neem je direct op als lezer, en kan je je voorstellen. Het zorgt ervoor dat je meegezogen wordt in het verhaal, en het boek niet snel langs de kant kan leggen.

**Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    -> Ik vind het realistisch. Er komen veel zaken in voor, die jammergenoeg ook in onze maatschappij vaak voorkomen.
    BV : pubers, trauma na gebeurtenissen, echtscheidingen, zieke echtgenote, …

DIT BOEK

Echt iets specifieks heeft dit boek niet, al vind ik het wel goed doordacht. Ik zat lang op het verkeerde spoor van de dader. De reden van het hangen van die camera’s had ik ook niet verwacht, maar heel goed gevonden!
    Voor mij is dit echt een topboek! Ik vond het zooooo jammer dat het uit was.

danielle
    Bijdrager
    Aantal berichten: 40

De plot:

Wat een heerlijk opbouw van het plot. De verhaallijnen werden steeds scherper en duidelijker.
    Goed naar elkaar toe geschreven zodat het tot op het laatst spannend bleef en je met twijfels dacht: ‘ he, wat, wie, nee echt”
    Het was een einde die ik echt niet aan had zien komen ik zat op een totaal andere verdachten.

Algemeen:

De schrijfstijl van Kasper van Beek is heerlijk en vlot. De gebeurtenissen zijn goed beschreven maar niet tot op het aller kleinste detail. Dit zorgt dat je bij de les blijft en de spanning voelbaar is. Je blijft dus goed in het verhaal. Dit vind ik zelf erg fijn. Het boek leest lekker vlot maar had voor mijn nog wel een pagina of 100 langer gemogen hoor.
    Als ik het boek zou moeten typeren zou ik zeggen een spannend niet helemaal realistische maar zeker geen onmogelijk verhaal.

Dit boek:

Het boek is geen uniek boek in de zin van dat dit niet door een ander geschreven kan zijn of soort gelijk. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een uniek boek want het is geschreven uit de fantasie van Kasper van Beek. Iedereen heeft zijn eigen verhaal hoe men het wil en kan vertellen. Het een boek dat van mij wel een boek van een reeks kan zijn.
    Wat ik als advies zou geven. Misschien had de 3e hoofdlijn die van de dader wat groter mogen zijn. Dan had het boek nog wat dikker geweest en kon ik er nog langer van genieten 

Wilma
    Bijdrager
    Aantal berichten: 225

De plot

Wat vind je van het plot? Het verhaal is goed opgebouwd. Er zijn twee verhaallijnen die samen een geheel vormen. Het is chronologisch opgebouwd, weinig flashbacks. Eerst de nieuwsgierigheid en daarna de spanning leiden tot een einde die ik niet had zien aankomen
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Het is chronologisch opgebouwd, niet te ingewikkeld maar wel genoeg spanning/nieuwsgierigheid om wel verder te willen lezen.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had wel allerlei scenario’s in mijn hoofd maar deze had ik niet verwacht.

Algemeen

Vond je De honger een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik heb het boek vrij snel uitgelezen omdat het verhaal zo spannend was. Wie heeft die camera’s opgehangen en waarom? Dat is zo intrigerend dat je wilde weten hoe het verder ging. De tweede lijn van het verhaal ging over Isabella en je wilde graag weten wat er in haar verleden gebeurd is dat haar maakte tot wie ze is in het heden,
    Vind je de schrijfstijl van Kasper van Beek prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik vond het een complete schrijfstijl met wel wat mooie zinnen maar ook weer niet te veel. Het leest makkelijk weg maar is toch spannend genoeg.
    Stel….Kasper van Beek vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Spanning en nieuwsgierigheid voeren de boventoon in dit boek.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Echt heel uniek is het boek niet. De agent met een verleden die weer probeert terug aan het werk te komen is inmiddels compleet ingeburgerd dat je je afvraagt of er nog agenten zonder trauma zijn. Maar dat maakt het boek niet minder prettig om te lezen.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Vooral doorgaan met schrijven want ik heb genoten van je boek. Misschien iets verder een hoofdpersoon uitdiepen of meer boeken schrijven met Isabella als rechercheur.

roboos
    Bijdrager
    Aantal berichten: 95

De plot
    De plot is goed opgebouwd en heeft wat uitstapjes die je op het verkeerde been weten te zetten. Pas heel laat in het boek kom je te weten hoe het hele verhaal met de verdwenen meisjes echt in elkaar zit. Dat [SPOILER], kwam voor mij toch nog wel als een verassing.

Algemeen
    De honger een boeiend verhaal en mede door de schrijfstijl van Kasper van Beek was het niet moeilijk om het steeds met volle aandacht te lezen. De schrijfstijl van hem is prettig en maakt het boek makkelijk te lezen. Het is net of het boek is opgebouwd uit scenes en daardoor zie je het verhaal voor je ogen verschijnen. Als je het boek moet typeren dan zou ik toch vooral kiezen voor spannend.

Dit boek
    Ik vindt dit boek een van de betere Nederlandse politiethrillers en ik zou Kasper van Beek willen adviseren om vooral door te gaan in dit genre. Misschien kan hij een serie opbouwen rondom de figuur van Isabella Neri.

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Aantal berichten: 87

De plot
    De plot was geweldig, deze had ik echt niet verwacht.
    De plot was goed opgebouwd, je komt steeds meer te weten. Maar wordt ook meerdere keren op het verkeerde been gezet. Hierdoor wil je steeds verder lezen.

Algemeen
    De Honger vond ik een geweldig boeiend verhaal en had mijn volle aandacht, mede door de beeldende schrijfstijl van de schrijver. Het boek leest makkelijk en is begrijpelijk geschreven.
    De typering van het boek zou ik toch wel realistisch en geloofwaardig vinden. Al vraag ik mij wel af hoe je dan ongemerkt zoveel camera’s in een huis kan plaatsen….., maar het zou best kunnen.

Dit boek
    Ik vind het boek toch wel iets specifieks hebben, de manier waarop het geschreven is maakt het wel uniek.
    Ik zou zeggen: Kasper van Beek, ga vooral zo door.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Aantal berichten: 210

De plot

Ik vond het een een goed plot. Je wordt er als lezer meermaals op het verkeerde been gezet. Ik had het eind eniet zien aankomen.

Algemeen

De schrijfstijl was erg aangenaam. Je wil blijven verder lezen. Het boek heeft mij steeds geboeid bezig gehouden. Ik heb het dan ook in 1 ruk uitgelezen. Origineel onderwerp en realistisch.

Dit boek
    Ik vond het best wel uniek, betreffende het onderwerp en waar het naartoe ging.
    Ik lees hierboven dat men wel een serie zou zien in het personage van Neri en kan me daar zeker bij aansluiten. Verder gewoon: blijven schrijven.

yv87
    Bijdrager
    Aantal berichten: 155

Goh, ik heb heel dit onderdeel over het hoofd gezien. Gelukkig kreeg ik een reminder via de mail en ben ik nog op tijd :).

De plot
    Leuk en origineel!

Helaas kan ik hier niet zo enthousiast over zijn. De structuur wordt teniet gedaan doordat de karakters achterblijven en dit gemis in het verhaal is voor mij echt een gigantische stoorzender.

Ik werd er door verrast, erg leuk! De plottwist was echt leuk, maar helaas werd dit ook niet voldoende uitgewerkt, waardoor er toch weer een leegte in het verhaal zat. Zo jammer!

Algemeen
    Dat zeker. Omdat ik constant vragen had (en helaas ook hield) wilde ik graag doorlezen. Ik hoopte antwoord te krijgen op bepaalde vragen. Toen dit aan het eind van het boek niet bleek, was de teleurstelling toch wel aanwezig. Zo’n mooie spanningsopbouw naar eigenlijk niets… Zonde!

Soepeltjes. Het leest erg vlot weg en er zijn geen lastige hindernissen die overwonnen moeten worden. Tegelijkertijd was het iets karig met informatie verschaffen. Hiermee doel ik op de personages. Teveel “ietsen” bleven onbeantwoord. Het is geen belemmering voor het verhaal, maar wel voor mijn persoonlijke leeservaring.

Dit boek

Dit boek vond ik zeker geloofwaardig. Huiveringwekkend ook. Met de technologie van tegenwoordig zijn zulke dingen eng dichtbij en juist dat besef maakt het geloofwaardig en huiveringwekkend.

Het onderwerp was echt wel origineel en maakt van De Honger echt wel een uniek boek. Goed gedaan!

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Kasper van Beek mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Niet perse, maar lekker door blijven schrijven! Mocht er ooit een verfilming van De Honger komen, ga ik deze zeker kijken!

Inge de Zwart-Ras
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Het plot zat goed in elkaar. Een totaal onverwachte ontknoping.

Er werd goed naar het plot toegewerkt en wilde blijven lezen.

Zoals ik al eerder schreef had ik dit eind niet zien aankomen. Eigenlijk vond ik het einde ook een beetje teleurstellend.
    Ik had meer willen weten over de situatie van Isabella.

Ik vond het soms erg meeslepend en boeiend, maar er zaten ook delen bij die ik niet pakkend vond.

De schrijfstijl van Kasper vind ik over het algemeen prettig lezen, maar soms vond ik de zinnen te gedetailleerd. Anderzijds vond ik sommige karakters niet duidelijk beschreven en bleef ik af en toe met vragen zitten.

Kasper, ik vind je boek redelijk realistisch, maar ik zou het geen thriller willen noemen. Eerder een spannend boek.

Ik vind het niet echt een uniek boek. Als mij over een jaar wordt gevraagd waar dit boek over gaat, denk ik niet dat ik het nog zou weten. Het heeft me niet echt “gepakt”.

Mijn advies aan Kasper zou zijn dat de personages wat meer eigen gemaakt moeten worden bij de lezers. Soms vond ik het wat oppervlakkig.
    Maar ik wil je ook complimenteren, want ik kan het niet en dan is alleen maar kritiek leveren niet eerlijk. Het is je pas je tweede boek, maar hopelijk niet je laatste en je zal zeker nog groeien!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.