16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 19

Je leert sommige personages steeds beter kennen, zoals Isabella en Liam. Van anderen had ik nog wel meer willen weten, zoals bijvoorbeeld van Marc en Yana.

Isabella is mijn favoriete personage, ze is vastberaden en heeft hart voor haar werk.

Ik zou niet persé een karakter willen veranderen. Ze zijn zoals ze bedacht zijn door Kasper.
    Wel had ik sommige situaties meer uitgebreid willen lezen. Bijvoorbeeld wat er gebeurd is met het zoontje van Isabella en hoe haar relatie is stukgelopen.

Ik vind de schrijfstijl zeker passen bij het verhaal. Het leest snel en dat is fijn, want je wilt ook snel weten hoe het verhaal nu echt zit en wie de dader is.

Ik zou de schrijfstijl van Kasper van Beek snel en meeslepend willen noemen. Soms ook filmisch.
    Helaas ging het verhaal ook vaak van de hak op de tak en werden bepaalde gebeurtenissen tot in de kleinste details uitgemeten, terwijl andere situaties niet of nauwelijks uit de doeken werden gedaan.

Ik ben nu wel benieuwd naar zijn debuutthriller Vogelvrij geworden en zou hem zeker willen lezen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.