3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 12

Spanning: 8
    Het was zeer zeker spannend en tot op het einde toe niet duidelijk wie de dader was.

Plot: 8
    Het plot zat goed in elkaar, tot op het laatst toe onduidelijk waar het naartoe ging.

Leesplezier: 7
    Soms irriteerde ik me aan de lange, te gedetailleerd zinnen.

Schrijfstijl: 7,5
    Vlotte schrijfstijl, maar soms van de hak op de tak.

Originaliteit: 7,5
    Op zich goed bedacht met die camera’s, maar ook dit vond ik niet erg goed beschreven. Vond het ook jammer dat dit al gelijk in het begin van het boek aan het licht kwam.

Psygologie: 8

Bijna alle personages hadden iets te verbergen, waardoor meerdere figuren verdacht waren.
    Achteraf bleek dat PTTS echt een grote impact kan hebben.

Gemiddelde beoordeling: 7,7

Karen Steyaert
    Bijdrager
    Post count: 19

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

*Spanning: 8 punten
    -> Hoe verder je in het boek als, hoe spannender het werd voor mij. Ik kon heel moeilijk stoppen met lezen, ik wou constant verder doen. Ik keek uit naar het moment dat ik opnieuw kon lezen in het boek!!!

* Plot: 8 punten
    -> Het plot was voor mij verrassend en er werd goed naar toe gewerkt door de auteur! Het plot werd ook mooi afgesloten, je bleef niet zitten met vragen.

*Leesplezier: 10 punten
    -> Wat heb ik dit boek graag gelezen, één van de toppertjes voor mij. Ik heb er echt van genoten!

*Schrijfstijl: 8 punten
    -> Vlotte eenvoudige duidelijke schrijfstijl. Dit zorgde er zeker voor dat het boek vlot kon gelezen worden. Als lezer kon je daardoor volledig verzinken in het verhaal.

Originaliteit: 8 punten
    -> Ik vond dit echt een goed gevonden verhaal! Tof!

Psychologie: 8 punten
    -> Er wordt echt een psychologisch spel gespeeld. Als lezer moet je alert zijn om mee te zijn, en kleine aanwijzingen te zien die leiden naar de dader!

Eindoordeel : 8,3

Amor1978
    Bijdrager
    Post count: 6

Spanning: 9 punten, omdat er heel veel spannende momenten in het boek zitten.

Plot: 10 punten, omdat ik het een zeer origineel verhaal vind met de camera’s in het huis.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik het boek moeilijk weg kon leggen!

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het boek heel makkelijk leest.

Originaliteit: 10 punten , ik heb nog nooit zo’n verhaal gelezen.

Psychologie: 8 punten, omdat ik wel iets meer had willen weten over sommige personages.

Gemiddelde beoordeling: 9,5 punten

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.