Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 079: De dood heeft blauwe ogen De dood heeft blauwe ogen, Beoordeling

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 181

Spanning: 8 punten, omdat het vanaf het begin voelbaar is en steeds meer opgebouwd wordt

Plot: 8 punten, omdat het deels voorspelbaar was, maar wel goed in elkaar gezet

Leesplezier: 9 punten, omdat het heerlijk vlot leest door de opbouwende spanning

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het gewoon makkelijk leesbaar is, prettig en vlot geschreven

Originaliteit: 9 punten, omdat het herkenbaar is en het zomaar echt zou kunnen gebeuren, vooral die wraak!

Psychologie:8 punten, omdat je allen heel goed leerde kennen, daar de karakters goed omschreven waren

Gemiddelde beoordeling: 8.5 punten

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 346

Staat ondertussen online heb een mailtje gekregen van Cees. Beoordeling is dan ook geplaatst

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 139

Spanning: 8 punten, omdat het eind wat voorspelbaar was, maar toch weer verrassend uiteindelijk.

Plot: 9 punten, omdat het goed in elkaar zat met verrassende wendingen.

Leesplezier: 9 punten, omdat ik geboeid was en door kon lezen zonder me bewust te focussen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het taalgebruik prima was, maar af en toe wel erg ruw.

Originaliteit: 10 punten, omdat ik het onderwerp en de uitwerking ervan nog niet eerder was tegengekomen

Psychologie:7 punten, omdat ik het idee had dat sommige karakters nog wat meer uitgediept hadden kunnen worden.

Gemiddelde beoordeling: 8,5 punten

mar
    Bijdrager
    Post count: 26

Spanning:9 punten . Een spannend boek vanaf het begin

Plot 7 punten : Iets te voorspelbaar, ik kon het zelf al invullen

Leesplezier: 9 punten, met veel plezier gelezen

Schrijfstijl: 9 punten, leuke schrijfstijl

Originaliteit: 8 punten orginineel vanuit de verschillende invalshoeken

Psychologie:.9 punten, Ik bleef nadenken over het verhaal en hoe de personages verschillend reageren

Wat mij betreft ☆☆☆☆.

Jacqueline
    Bijdrager
    Post count: 37

Beoordeling De dood heeft blauwe ogen

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: 8 punten, het spannende verhaal is boeiend, enigszins voorspelbaar maar met toch een verrassend einde.

Plot: 7,5 punten, goed en realistisch verhaal

Leesplezier: 8,5 punten, het verhaal is er een die ik in een keer uit wilt lezen want ik wil weten hoe het afloopt.

Schrijfstijl: 7,5 punten, makkelijk en een vlotte schrijfstijl, af en toe een tikkeltje te grof

Originaliteit: 9 punten, ik heb niet eerder zo’n actueel, realistisch en emotioneel verhaal gelezen

Psychologie: 9 punten, de emoties van de personages vind ik zeer goed verwerkt in het verhaal.

Gemiddelde beoordeling: 8,2 punten

Cece
    Bijdrager
    Post count: 78

Spanning: 10 punten, omdat de spanning er goed in zat

Plot: 10 punten, omdat het goed opgebouwd is, waardoor het spannend bleef

Leesplezier: 10 punten, omdat iedereen stil moest zijn omdat ik aan het lezen was

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het goed verwoord is, geen moeilijke taal en strakheid

Originaliteit: 10 punten, omdat heb zoiets nog niet eerder gelezen

Psychologie: 10 punten, omdat je blijft nadenken zelfs als je het boek weglegd.

Gemiddelde beoordeling: 10 punten of 5 sterren

Cece
    Bijdrager
    Post count: 78

Ik heb ook al gezicht en zie het ook niet.

Net gekeken maar staat er nog niet bij… kan helaas ook geen recensie plaatsen

Jacqueline
    Bijdrager

Is het plaatsen van de recensie al mogelijk? Ik heb gezocht maar kan geen recensie vinden.

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 211

Ja hoor Jacqueline, ik heb hem al geplaatst.

Jacqueline
    Bijdrager

Dank voor je reactie Bianca0602, zoek ik nog even verder.

Bianca0602
    Bijdrager
    Jacqueline
    Bijdrager

Bianca, er staan helemaal geen recensies te lezen. Er staat een foutmelding: Unable to get users reviews: Internal error. Wanneer ik de mijne plaats komt dit dan wel goed? Ik kijk morgen wel opnieuw.

Bianca0602
    Bijdrager

Je hebt gelijk zie ik nu. Ik krijg dezelfde melding. Ik vermoed dat wanneer je een recensie plaats zal je geen problemen ondervinden. Alleen kun je nu niet de andere recensies lezen. Ik denk dat de fout in de site zit

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 344

Had dit een paar dagen geleden ook, dacht dat mijn recensie niet geplaatst was. Plaatste hem nogmaals en kreeg de melding dat ik hem al geplaatst had. Jammer dat het mis gaat op de site.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 346

Ik heb de mijne nochthans geplaatst. Ik hoop dat het goed gegaan is

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.