Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 120: De andere vrouw De andere vrouw, Na het lezen #2

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 412

De plot

Het is een gecompliceerd verhaal met veel personages waardoor het zeker in het begin moeilijk te volgen was. Ik heb me ook heel goed moeten concentreren om erbij te blijven en zo het verhaal in me op te kunnen slaan.
    Op een bepaald moment had ik het door wie de mol zou zijn. De reden waarom en hoe ,dit brengt het geheel op een mooie manier samen en zo is het een prachtig harmonieus geheel geworden.

Algemeen

Door de complexiteit van het verhaal heb ik me heel goed moeten concentreren om mijn aandacht erbij te houden. De schrijfstijl is op een bepaalde manier ontwapenend waardoor mijn nieuwsgierigheid getriggerd bleef naar het verder verloop van het verhaal.
    De geheime diensten van verschillende landen blijven mysterieus en dit is voor een bepaald gedeelte van het verhaal ook zo. Door de manier waarop het verhaal verteld wordt is het bij mij realistisch en geloofwaardig overgekomen.

Dit boek
    Rond de vele geheime diensten zijn natuurlijk ook veel verhalen verschenen en ieder bekijkt het vanuit een bepaald punt waardoor ieder verhaal iets unieks in zich heeft en dat geldt ook voor het verhaal van “de andere vrouw’. Door het verhaal van te lezen van,de andere vrouw, krijg je andere informatie binnen waardoor je in het verhaal heen en weer wordt geslingerd. Dit heeft wat mij betreft zeer veel bij gedragen aan het verhaal.

Altijd moeilijk om advies te geven aan een auteur en zeker aan een auteur die al vele delen in een serie heeft geschreven. Toch denk ik dat de auteur ervoor moet zorgen om steeds weer nieuwe en frisse elementen aan het verhaal toevoegen. Blijf voor je zelf steeds nieuwe uitdagingen aan een verhaal toe te voegen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.