Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 120: De andere vrouw De andere vrouw, Na het lezen #1

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 412

De karakters

De hoofdpersonages hebben al een hele geschiedenis achter zich en in de loop van de vorige delen zullen ze vast gegroeid zijn maar in dit deel ,in de andere vrouw, van deze serie heb ik niet het gevoel gekregen dat ze sterk evolueren. Aan de personages zou ik niets willen veranderen. Ze zijn allemaal op hun eigen manier sterk en belangrijk voor het geheel.Ik heb niet echt een duidelijke voorkeur voor een bepaald personages. Waarschijnlijk zal ik dit wel hebben maar daarvoor zal ik eerst de eerste paar delen moeten hebben gelezen.

De auteur

Het verhaal en de schrijfstijl zijn een goede combinatie. Duidelijk en to the point.
    Het verhaal is interessant waardoor het het meeslepend is en toch ook best wel duidelijk ondanks dat rond de wereld waar zich dit allemaal afspeelt een grote geheimzinnigheid hangt.Ook zie ik wel mogelijkheden voor een verfilming.
    De andere vrouw is mijn kennismaking van de serie rondom Gabriel Allon en ik ga zeker de eerste paar delen van deze serie lezen. Hierdoor zullen de hoofdpersonages voor mij veel meer gaan leven.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.