Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#1 Leesclub 16: Dancer Dancer, Voor het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 213

De cover vind ik echt heel mooi, een mysterieus landschap wat doet denken aan een boerenland. Ik associeer alleen de samenvatting op de achterflap niet direct met de cover. Het landschap wat ik zie doet me niet echt aan Californië denken waarover in de samenvatting word gesproken. Ook het kindje en de jonge vrouw ( misschien is het wel een man )op de voorkant kan ik nog niet direct linken met moorden op vrouwen. Wie weet heeft het verhaal verassende kanten waardoor dat duidelijk word.

Ik heb niet echt verwachtingen van de auteur, die ken ik namelijk nog niet. Wel was ik enorm blij verrast dat het boek gesigneerd is , erg leuk!

Het verhaal daarentegen , als ik de achterflap lees denk ik echt een bloedstollend spannende thriller in handen te hebben. Een verhaal vol mysterie en onverwachte wendingen, ik heb er veel zin in.

Francis
    Bijdrager
    Post count: 57

Cover: Ik vind het een duistere onheilspelende cover, maar wel mooi. Het stukje tekst verwijst denk ik naar de volwassene en het kind. Toch als ik de achterkant lees vind ik dat het in de verste verte niet op Californië lijkt, waar het verhaal zich afspeelt.

Auteur: Ik ken de auteur niet, heb nog nooit iets van haar gelezen. Heb wel wat opgezocht en goede berichten gelezen. Wel heel aardig dat ze het gesigneerd heeft met een boodschap.

Verwachting: Het lijkt mij een spannend verhaal. Er zijn al 3 boeken geschreven met dit inspecteursduo, maar dat moet niets uitmaken. De verhalen zijn meestal op zichzelf staand, dat hoop ik ook.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 259

Cover: De cover vind ik zelf mooi en moest ik hem in de winkel zien dan zou ik hem zeker vastnemen om te lezen over wat het gaat. Het is donker en nat, doet me denken aan mijn eigen dorpje dat heel mooi is maar als het donker is en regent dan lijkt het ook een erg modderig dorpje zeker omdat we ook veel velden hebben.

Auteur: Ik ken haar boeken nog niet en ben echt benieuwd of haar boeken spannend zijn.

Verwachting: Hopelijk een spannend verhaal dat me meetrekt en waar je pas op het einde de ontknoping kan lezen.

roboos
    Bijdrager
    Post count: 87

Cover:

De cover ziet er een beetje dreigend uit, maar wel mooi qua uitvoering. Waar word dat kleine kind mee naar toe genomen?
    Attent ook dat er een boekenlegger bij het boek zit. Zouden meer uitgeverijen moeten doen.
    Opvallend dat het dankwoord van de auteur voor in het boek staat, meestal staat dit op een van de laatste pagina’s.

Auteur:

Ik heb nog nooit iets van Christine Bols gelezen dus ik laat me graag verrassen. Enorm leuk dat ze het boek gesigneerd heeft. Dan heeft een papieren boek toch weer een streepje voor op een e-book.

Verwachting:

Een verhaal over een seriemoordenaar is altijd weer intrigerend. Ik heb net “Iene miene mutte” uit van M.J. Arlidge, waarin ook een seriemoordenaar actief is. Ben benieuwd of dit boek van Christine Bols van een zelfde hoog niveau is. Verder hoop ik dat dit boek een beetje zelfstandig te lezen is, zonder de eerdere 3 delen in de serie gelezen te hebben.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Cover: Ik vind de cover echt iets thrillerachtig deze keer (vorige vond ik te licht van kleur). Dat donkere is dreigend, het lijkt een normaal plaatje, maar toch … Zag je het rode mutsje van het kind? Er gaat iets gebeuren (Shindler’s list had ook zo een in rood gehuld kind), maar wat? De prent zelf kan wel evengoed Vlaams zijn. Wat het met de badplaats vandoen heeft, geen idee. Ik laat me verrassen. De quote is trouwens ook goed gevonden, draagt mee aan de dreiging, spanning.

Auteur: Ik ken de boeken van Christine en verwacht dus een aantal goeie, aangename leesuren. Daarnaast ben ik gewoon weer benieuwd naar dit avontuur en laat me graag leiden door Sackley en McCool.

Verwachting: Heb ik hierboven al wat aangegeven eigenlijk. Ik verwacht tegelijk veel en ook niet. Ik wil me opnieuw laten verleiden.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 147

Oh, nu ik lees dat Christine de papieren boeken heeft gesigneerd, vind ik het ook jammer dat ik een e-book heb…
    Ook vind ik het vaak lastig om een cover te beoordelen wanneer je een e-book hebt.
    Kijk wel op internet hoe de cover er uit ziet, maar ik je eigen handen voelen is toch anders, maar verder leest een e-book super, vind ik!
    De cover is somber, donker. Je ziet een vader met een kind die van je af lopen, gezien de sombere uitstraling lijkt dit geen goed teken…
    Heb nog niet eerder iets gelezen van Christine Bols. Lees dat dit het vierde boek is van de serie met Tim Sackley en Jude McCool. Hierdoor verwacht ik een goed verhaal en ik denk dat ik na het lezen van dit boek ook de andere uit de serie zal moeten lezen, want ben dol op series!
    Aangezien een seriemoordenaar gestopt moet worden, verwacht ik een spannend verhaal!

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.