15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #3965 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 299

Over de voor- en achterzijde van het boek kan is weinig vertellen, omdat ik een e-book heb. IK heb het boek even opgezocht op bol.com om naar de cover te kijken. De donkere kleuren maken het wat onheilspellend, maar het is wel een foto waarbij je van alles kan fantaseren.
    Bij het opzoeken op bol.com kwam ik wel tot een vreemde ontdekking: het papieren boek bevat 286 pagina’s en het e-book slechts 178. Dat is wel een erg groot verschil. Kan iemand me dat verklaren?

Ik heb nog nooit iets gelezen van Christine Bols en laat me graag verrassen.

Ik verwacht een spannend verhaal, de woorden op de voorkant “Jouw toekomst ligt in het verschiet, maar je verleden is onuitwisbaar” beloven wat dat betreft veel. Daarnaast ben ik heel benieuwd of het lukt de seriemoordenaar te stoppen en hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 161

Cover voorkant: mooi maar wat donkere voorkant. Duisternis komt hierdoor goed tot uitdrukking. Vooral de quote komt goed binnen, een echte waarheid maar net zo onheilsspellend als de foto. Dit wordt misschien wel door deze combinatie benadrukt en dan het kleine kindje erbij. Tja dan voel ik hem wel. Ik vind het alles bij elkaar niet erg Amerikaans aan doen het plaatje op zichzelf.

Cover achterzijde: De inleidende teksten zijn een echte uitnodiging en trekken zeker mijn interesse, ook als het boek in de handel zou zien liggen. De link tussen ‘badplaats’ en de foto aan de voorkant mis ik een beetje. Lijkt eerder het koude gure platteland. Leuk dat dit onderdeel is van een serie. Op dit moment geen tijd om de andere delen eerst te lezen. Misschien ook aardig om eens te kijken of dit boek ook goed leesbaar is zonder kennis vooraf.

Verwachtingen: Omdat het wordt aangekondigd als literaire thiller benik wel erg benieuwd waar de grens ligt tussen het literaire deel in dit boek en de thriller. Ik ken de schrijfster en uitgever nog niet, dus ben wel erg benieuwd. Zeker omdat de reacties op vorige boeken best wel positief waren.

Fgoestoh
    Bijdrager

Over de voor- en achterzijde van het boek kan is weinig vertellen, omdat ik een e-book heb. IK heb het boek even opgezocht op bol.com om naar de cover te kijken. De donkere kleuren maken het wat onheilspellend, maar het is wel een foto waarbij je van alles kan fantaseren.

leuk we hadden hetzelfde idee en gevoel er bij.

Fgoestoh
    Bijdrager

bij het opzoeken op bol.com kwam ik wel tot een vreemde ontdekking: het papieren boek bevat 286 pagina’s en het e-book slechts 178. Dat is wel een erg groot verschil. Kan iemand me dat verklaren?

ik denk dat het gewoon een typefout op bol.com is. Andere website met ebooks hebben het gewoon over dikke 250 pagina’s

MarianneIL
    Bijdrager

bij het opzoeken op bol.com kwam ik wel tot een vreemde ontdekking: het papieren boek bevat 286 pagina’s en het e-book slechts 178. Dat is wel een erg groot verschil. Kan iemand me dat verklaren?

ik denk dat het gewoon een typefout op bol.com is. Andere website met ebooks hebben het gewoon over dikke 250 pagina’s

MarianneIL
    Bijdrager

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 202

Cover: ik vind het een mooie cover maar niet écht Amerikaans. Hij zou bij mij
    thuis kunnen zijn gemaakt vroeger. Wil niet zeggen dat ik hem niet prachtig vind.
    Er staat bovenin: jou toekomst ligt in het verschiet maar je verleden is
    onuitwisbaar. Ik denk dat het op de volwassen man en het jongetje van toepassing is.
    En jaaa het verleden kun je niet uitwissen of terugdraaien.
    Op de achterkant een inzet fotootje van de schrijfster. Wel leuk dan weet je met wie
    je van doen hebt. Ziet er leuk uit. De achterflap heb ik niét gelezen.
    Laat me liever verrassen.

Auteur en verwachting: ik heb nog niets gelezen van deze auteur. Maar als ik zie op de
    eerste pagina’s dat het een soort serie is, zal het wél een fijn boek worden.
    Anders was ze nooit op dezelfde voet doorgegaan. Wat ik óók fijn vind, dat zijn de mooie
    korte hoofdstukken.

Verrassing: wat ik de grootste verrassing vind is, dat ze er een stukje in heeft geschreven
    en het boek gesigneerd. Ik begin er met véél plezier aan.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 233

Cover: Duister, sinister, onheilspellend. Dat zijn de woorden die in me opkomen als ik de voorkant bekijk.
    Op de achterkant lees ik dat het een badplaats betreft waar de moorden plaats vinden, dat had ik op basis van de foto niet geraden.
    Tekst maakt me wel nieuwsgierig naar het verhaal.

Auteur: niet bekend voor mij, erg aardig dat ze de moeite heeft genomen om het boek te signeren en er een boodschap in te zetten.

Verwachting: als ik lees dat een vorig boek omschreven wordt als “prachtig geschreven, goed onderbouwd en waterdicht verhaal, levensechte personages” verwacht ik een pageturner.

MarianneIL
    Bijdrager

Nu ik lees dat het papieren boek gesigneerd is en er een boodschap in geschreven is, vind ik het jammer dat ik voor een e-book gekozen heb…..

moonkager
    Bijdrager
    Post count: 20

Cover: Een trieste omslag lonkt naar me, wanneer Dancer op de deurmat verschijnt. Triest om de eenzame uitstraling en de krachtige tekst welke prijkt op de voorkant “Jouw toekomst ligt in het verschiet, maar je verleden is onuitwisbaar” Duidelijk maar ook erg mysterieus in ieder geval gaat er van alles door mijn hoofd, wat er aan de hand kan zijn !

Auteur: Van Christine Bols heb ik nog nooit iets gelezen, de hele omslag maakte mij nieuwsgierig daarom besloot ik mee te doen , en ik had geluk,ik mag ook mee doen. Het boek is goed aangekomen, netjes dubbel verpakt met iets extra`s, Christine enorm bedankt dat je een lief welkoms woord hebt geschreven. super attent..

Verwachting: Dancer is het vierde boek lees ik .. dat kan alle kanten uit gaan, missen we informatie omdat we beginnen in het vierde boek, zijn de boeken los te lezen en raken we alleen maar meer in de ban van Christine Bols en willen we de eerdere boeken ook heel gauw lezen. Persoonlijk ben ik gek van series, dus ik gok op het laatste

Annette Overvoorde
    Bijdrager
    Post count: 85

De cover:
    Allereerst wil ik even kwijt, dat het een prachtig boek is, en helemaal uitgepakt blijkt het gesigneerd..dus een WAUW-momentje. De cover toont wat triest, een mysterieus tafereel..in donkere wolken verschijnen boven het veld, een waaiende boom ( in mn verbeelding natuurlijk!), en 2 mensen die lopen naar het andere eind van het veld..een kind houd zn vader/ familie vast..waar gaan ze heen? Ik lees het graag in dit mooie boek.Mogelijk klaart het weer dan wat op.

Auteur:
    Het is de eerste kennismaking met Christine Bols, geboren in Brasschaat, heeft al meerdere boeken geschreven lees ik. En begon te schrijven, toen ze 60 jaar was. Dat is wel heel bijzonder. Het is het vierde boek. Maakt mij niet zo uit, want ik ben heel nieuwsgierig naar het mooi ogende boek.

Verwachting:
    Het is het 4e boek van een serie met dezelfde inspecteursduo Sackley en McCool, lees ik. Natuurlijk word ik erg nieuwsgierig, maar dat was ik al. Ik verwacht een heel spannend verhaal, (dat wel te volgen is, al is het nu het 4e verhaal), met mooie zinnen en een plottwist. Dat vind ik erg leuk namelijk. Gezien de cover kunnen we zeker een spannend verhaal verwachten.
    En mogelijk..smaakt dit naar meer, en wacht ik dan snel op een nieuw vervolg!!

maria
    Bijdrager
    Post count: 320

mooie cover qua kleur, doet somber aan maar geeft ook hoop door de volwassene en de kleine die de berg opgaan via een niet gemakkelijk begaanbaar pad.
    Ken de auteur niet.
    verwacht een heel spannend boek door de seriemoordenaar die met een duizelingwekkende snelheid vrouwen vermoordt. Dus spanning wie en hoe snel de volgende en welke ingenieuze manier wordt geprobeerd de dader in zijn val te lokken.Het is het vierde boek in een spannende serie dus ik hoop dat ik geen achterstand heb.

Wat ontzettend leuk dat de schrijfster persoonlijk heeft geschreven in mijn boek! Mijn dank daarvoor.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 129

Cover: Mooi, duister. Vol vertrouwen loopt ‘t kleine jongetje met de volwassene aan de hand mee. Dan denk ik al: ‘Oh nee, wat gaat er met hem gebeuren. Mooi met witte tekst, valt op. Ziet er goed uit.

Auteur: Niet bekend bij mij, dus ik laat me graag verassen. (wel even gekeken natuurlijk dat vorige boeken wel goeie beoordelingen hebben gekregen)

Verwachting: Ik verwacht een superspannend verhaal waarin ik meegezogen wordt. Hoop dat ‘t niet hindert dat er al 3 eerdere boeken zijn verschenen in deze serie die ik niet heb gelezen.

Met de hand geschreven ‘voorwoord’ van Christine vind ik heel erg leuk.
    Ik hoop idd op een fijne leesclub met een heerlijke thriller;)

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 121

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind dat de schrijfster iets in het boek heeft
    geschreven! Heel erg bedankt!

Cover: de cover vind ik mooi, de kleur en de afbeelding spreken mij erg aan. Als ik dit boek in de winkel
    had zien liggen had ik het ook zeker opgepakt. Een man en een kind, wie zijn het, waar gaan ze heen, het maakt
    mij direct al heel erg nieuwsgierig.

Auteur: Ik ken de schrijfster nog niet en heb dus nog niks van haar gelezen. Ik ben dus erg benieuwd!

Verwachting: Ik verwacht zeker een spannend boek als ik de achterflap lees. Een seriemoordenaar die jonge vrouwen
    vermoord lijkt me in elk geval al spannend en spreekt me erg aan.
    Het is het vierde deel van een serie en ik heb de eerdere boeken niet gelezen, dus benieuwd of het los ook te lezen
    is en het allemaal goed te volgen is.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.