Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#1 Leesclub 16: Dancer Dancer, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 213

Mijn nachten waren de afgelopen dagen wat korter, ik had moeite om het boek weg te leggen.
    Inmiddels heb ik het boek uit, dus maar wat vroeger gaan slapen??

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 109

Ik heb het boek gisteravond uitgelezen. Ik heb het met heel veel plezier gelezen.
    Ik vond het een goed verhaal. Ik had de eerdere delen niet gelezen maar vind dat dit boek
    ook heel goed los te lezen is. Had niet het idee dat ik wat mistte.
    Wel eens met Helderinge dat ze wel heel makkelijk door het onderzoek heengingen maar dit wordt
    goedgemaakt doordat het verhaal van begin tot eind spannend blijft om te lezen en geen moment
    saai wordt.

roboos
    Bijdrager
    Post count: 79

Op pagina 259 kwam ik het woord “deontologie” tegen. Even opgezocht, betekent dus “leer van de plichten van een beroep”.
    Was ik nog nooit tegengekomen. Zo leer je weer eens wat :).

roboos
    Bijdrager
    Post count: 79

Zo, “Dancer” heb ik net uitgelezen. Op naar “na het lezen” en de beoordeling.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 247

Ik vind het een heerlijk boek om te lezen en zo spannend. Ik let niet echt of de spelling juist is en of er fouten instaan maar ik kom nu toch een foutje tegen
    Op blz 170 staat: “Sarah trok de kinderwagen dichterbij en ging naast Sarah zitten.”
    Ze kan moeilijk naast zichzelf gaan zitten :p

Francis
    Bijdrager
    Post count: 47

Superspannend boek, jammer dat het uit is. Alleen jammer dat ik niet zo goed uit de verhaallijn op kan maken waar Rina Golding hem (Dancer) van kent. Bij de andere vrouwen is dat goed uitgewerkt. Maar zij herkende hem toen ze daar met haar fiets liep. Maar waarvan?

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Marianne, dan is er duidelijk iets mis. Ik begrijp het niet goed. Kan je me even je mailen op christine.bols@telenet.be dan bezorg ik je mijn eigen Epub en hopelijk lukt het dan wel. Sorry voor dit probleem.
    Zijn er nog problemen bij de anderen die een Epub hebben?

Ik moet nog beginnen, maar mijn e-reader geeft geen minder hoeveelheid pagina’s aan … FF doorheen gescrolled ook, de hoofdstukken volgen elkaar toch op.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Ben blij dat ik nog moet beginnen als ik het hier zo lees 🙂 . Fijn! Ik start straks.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 233

Marianne, dan is er duidelijk iets mis. Ik begrijp het niet goed. Kan je me even je mailen op christine.bols@telenet.be dan bezorg ik je mijn eigen Epub en hopelijk lukt het dan wel. Sorry voor dit probleem.
    Zijn er nog problemen bij de anderen die een Epub hebben?

Ik moet nog beginnen, maar mijn e-reader geeft geen minder hoeveelheid pagina’s aan … FF doorheen gescrolled ook, de hoofdstukken volgen elkaar toch op.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Het lijkt erop dat het afhankelijk is van het programma dat in ePub gebruikt wordt..

Ik heb het op mijn GSM en reader ook voor, het verspringt meteen in hoofdstuk 14
    van :
    ‘Elke zaak is anders, meneer Summers. In elk geval bedank ik u voor de hulp.’ (in de sportschool)
    naar :
    Jesse keek zijn chef ongelovig aan. ‘Maar waarom, Lionel? Ik begrijp dit gewoonweg niet. (op kantoor)

Is dit normaal? Ik vind het een rare overgang. Zeker zo zonder witregel er tussen …
    Ik mailde Cees en Christine!

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 233

Het lijkt erop dat het afhankelijk is van het programma dat in ePub gebruikt wordt..

Ik heb het op mijn GSM en reader ook voor, het verspringt meteen
    van :
    ‘Elke zaak is anders, meneer Summers. In elk geval bedank ik u voor de hulp.’
    naar :
    Jesse keek zijn chef ongelovig aan. ‘Maar waarom, Lionel? Ik begrijp dit gewoonweg niet.

De witregels vallen weg, daardoor lijkt het boek veel minder pagina’s te hebben. Waarschijnlijk zit daar het enige verschil.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Fout van de uitgeverij dus … Jammer!
    Alhoewel? Mijn paginanummering klopt ook niet, het slaat een blz over

ChristineB
    Bijdrager
    Post count: 66

Het is inderdaad de witregel die weggevallen is. Dus daarom is de overgang weg. De uitgever heeft het hele bestand nog eens bekeken en er lijkt verder geen probleem te zijn. De nummering op een Epub is anders dan een paperback. Het lijkt inderdaad minder pagina’s te hebben maar het is wel volledig hoor.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Het is inderdaad de witregel die weggevallen is. Dus daarom is de overgang weg. De uitgever heeft het hele bestand nog eens bekeken en er lijkt verder geen probleem te zijn. De nummering op een Epub is anders dan een paperback. Het lijkt inderdaad minder pagina’s te hebben maar het is wel volledig hoor.

Bedankt. Ik lees straks lekker verder!

maria
    Bijdrager
    Post count: 278

Eerste indruk, een beetje walgelijk,een pervers persoon die bezig is. Ben reuze benieuwd hoe het verhaal, trouwens heel prettig om te lezen, zich verder ontwikkelt. Geen moeite met het Vlaams,aan gewend.Blijkt dat het geen probleem is dat ik de vorige drie boeken niet heb gelezen maar als het boek zo doorgaat wil ik die wel graag lezen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.