Home Forums CLUBNIEUWTJES Categorie Afgeronde leesclubs

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1450
    #4133 |

De afgeronde leesclubs blijven natuurlijk op dit forum bewaard. Maar om het overzicht een beetje te bewaren, worden die na enige tijd in een speciale categorie geplaatst. Die staat onder alle lopende leesclubs en kan met een paar muisklikken worden bereikt.
    Zijn er vragen over dan kun je ze hieronder plaatsen, ik zal ze beantwoorden

yv87
    Bijdrager
    Post count: 127

Ja, ik heb eigenlijk wel een persoonlijke vraag, Cees :-).
    Welke leesclub was voor jou het leukst om een samenvatting over te maken? Of welke staat je nog het meest bij?
    Er zijn zo ontzettend veel toffe leesclubs, dat het misschien wel een lastige vraag is, maar ik was toch even nieuwsgierig..

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1450

Ja, ik heb eigenlijk wel een persoonlijke vraag, Cees :-).
    Welke leesclub was voor jou het leukst om een samenvatting over te maken? Of welke staat je nog het meest bij?
    Er zijn zo ontzettend veel toffe leesclubs, dat het misschien wel een lastige vraag is, maar ik was toch even nieuwsgierig..

Dat is wel een leuke vraag Yvonne, er zijn leesclubs waar ik meer voor heb gedaan als alleen maar de leesclub. Bijvoorbeeld de auteur een interview afgenomen dat dan weer op lees.bol.com werd gepubliceerd waar ik overigens ook voor recenseer.
    Dan zijn voor mij de leesclubs van Judith Visser met Zondagskind en Anja Niewierra met Het dossier.
    Maar onlangs heb ik Corine Hartman ook geïnterviewd n.a.v. Een duister pad en al die interviews hebben ook wel weer een persoonlijke lading omdat zo’n gesprek vrij snel de diepte in gaat. Die leesclubs hebben voor mij wel iets meer….
    Vraag zo beantwoord?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.