Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 24: Carta Carta, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 994
    #5156 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 103

Ik heb het boek alleen nog maar op de pc gezien. Maar de cover spreekt me erg aan, ik vind hem origineel en intrigerend. Moest ik Sterre niet kennen zou ik het boek toch vastnemen in een winkel of opzoeken op internet.

Ik las alle andere boeken van Sterre en ik vond ze stuk voor stuk steengoed. Live is ze ook een topmadam, ik mocht ze al enkele keren ontmoeten. Zo spontaan en zo begaan met haar lezers.

Ik verwacht weer een spannend verhaal, dat ingenieus in elkaar zit, met wat romantiek en gruwelijke dingen.

Jamafe
    Bijdrager
    Post count: 8

De cover is origineel. Maar weet niet zeker of ik het boek op de cover zou uitkiezen.
    De achterkant gelezen en sat maakt me nieuwsgierig naar het boek, dat is al spannend.
    Ik ken Sterre niet. En uit media of op facebook kan ik me wel een beeld vormen, maar dat is nooit zoals je iemand in het echt kent. Maar ze komt vriendelijk over.
    Ik was…voor ik haar eerste boek las…altijd minachtend over Nederlandse en Vlaamse schrijvers. Tot ik op aanraden van een vriendin Mara las (van haar leende) En was verkocht. Hoewel ik Mara het minste boek vond, heb ik alle boeken verslonden. Ik verwacht dus dat Carta spannend is in opbouw, net als alle andere boeken.

Jamafe
    Bijdrager
    Post count: 8

Lees ondertussen verl Nederlands en Vlaams

mariannetje1968
    Bijdrager
    Post count: 15

Cover:Ik houd sowieso van de combinatie van de gebruikte kleuren: zwart, wit en rood. Het R.I.P. op de speelkaart wekt al meteen de interesse bij mij als thriller lezer. Voor de rest is de layout vrij rustig aandoend wat ik wel fijn vind.

Auteur:Ik verwacht van Sterre Carron weer een uitstekend geschreven thriller, zij heeft al bewezen bij elk boek, dat ze zich blijft ontwikkelen en steeds beter wordt!

Verwachting:Ik verwacht van het verhaal, dat het me weer meeneemt in een beklemmende sfeer en spanning zoals ik die van Sterre inmiddels gewend ben.

Grietje
    Bijdrager
    Post count: 41

De cover is mooi en opvallend de speelkaarten komen in het verhaal voor.Hij maakt mij nieuwsgierig naar het verhaal.

Veel gelezen van deze auteur alleen maar positieve dingen dus ik verwacht een spannend verhaal.

Verwachting net wat ik hier boven al zei een spannend boek dat is wat ik verwacht.

wilmsena
    Bijdrager
    Post count: 20

ik wacht nog op het boek

Duifken
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik ben niet direct weg van de cover maar naar hetgeen ik over de inhoud van het boek heb gelezen denk ik dat deze cover goed past bij het verhaal.

Het verhaal spreekt mij heel erg aan.
    En Sterre Carron kennende van haar uitstekende vorige verhalen, denk ik dat zij ook deze keer niet zal teleurstellen.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 77

De cover,
    Ik had nog heel niet gelet op de cover, daar ik dit boek sowieso wilde gaan lezen. Maar nu ik deze als epub heb en hem op de reader gezet heb…. Ik zie geen kleur, alleen zwart en wit. Het wit van het gezicht springt eruit! En dan die ogen die zo doordringend lijken. Ik heb niets met kaarten, maar dat die aas een kruis en RIP aangeeft, klopt natuurlijk niet. Duidt natuurlijk naar de dood. Om de cover zou ik het boek denk wel oppakken en dan even de tekst lezen om te weten te komen of ik dit boek wel of niet zou gaan lezen.

De auteur,
    Sterre is me al bekend als auteur en ik heb tot nu toe van al haar boeken genoten

De verwachting,
    Ik verwacht weer een spannend vervolg van de serie en wil natuurlijk weten hoe het met Rani gaat en de rest van haar team. Ik hoop dat deze weer net zo spannend zal zijn.

wilmsena
    Bijdrager
    Post count: 20

De cover geeft me goesting om meer over het boek te weten te kome,.
    De auteur ken ik nog niet.
    Ik denk dat het wel een spannend boek zal zijn

Mireille Muls
    Bijdrager
    Post count: 29

Cover: Ik vind het een hele intrigerende cover, mysterieus en sober door de kleuren.
    Schrijfster: Van Sterre heb al al eerder Indra gelezen en die vond ik heel spannend.
    Ik verwacht nog meer spanning.

Linda
    Bijdrager
    Post count: 60

Cover: een opmerkelijke cover, vooral door de R.I.P. op de eerste kaart. Een mooie foto van de schrijfster op de achterzijde, past goed bij de korte beschrijving van de thriller.

Auteur: De schrijfster ken ik wel van naam maar niet eerder een boek van haar gelezen terwijl dit toch al haar achtste deel is in de Rani Diaz serie.

Verwachting: een mooie combinatie van gepuzzel en presteren onder tijdsdruk voor Rani Diaz om een derde slachtoffer te voorkomen en de moordenaar te achterhalen.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 171

Cover: De voorkant van het E-boek ziet er uitnodigend uit om gelezen te worden. Mysterieus, de witte handschoenen doen me denken aan het opensnijden van een lijk.

Auteur: ik heb zojuist het boek Trifla van haar uitgelezen en beoordeeld met 5 sterren. In 2 avonden heb ik dit boek uitgelezen. Andere boeken waarin ik bezig was heb ik daardoor laten liggen en dat wil wel wat zeggen. Als je in een boek van Sterre Carron bezig bent, weet je van geen ophouden met lezen.

Verwachting:
    Ik heb wederom hoge verwachtingen van Sterre Carron. Ze sleept je helemaal mee in haar boeken.

chris de man
    Bijdrager
    Post count: 30

De cover spreekt me enorm aan. Een mysterieuze man met een kaart van de dood met zich. Zet aan om hef verhaal onmiddellijk te beginnen.

Ik heb nog maar één boek van haar gelezen nl gotcha en dat is me enorm meegevallen. Ik verwacht dus weer om in het verhaal gezogen te worden. Heb toen het boek in één ruk uitgelezen dus je mag wel zeggen dat verwachtingen hooggespannen zijn.

Van het verhaal verwacht ik spanning, complotten, mysterie en goede plotlijnen.

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 50

De Cover intrigeert mij op de één of andere manier alhoewel, als ik dit boek zou zien liggen, ik het niet direct zou pakken omdat het in eerste instantie wat saai-tjes overkomt. Maar wanneer je de cover goed gaat bekijken en ook op de (kleine)details let, wordt mijn aandacht er toch naar toe getrokken.
    Een mysterieus persoon vanwege zijn/haar uiterlijk (masker/gezichtsschildering) met een kaartspel waarbij op de schoppenaas de letters R.I.P staan.
    Omdat ik de schrijfster Sterre Carron (nog) niet ken, is de foto van haar op de achterzijde wel interessant omdat ik er dan een gezicht bij heb.

Weet niet wat ik van dit boek kan verwachten, zoals ik hiervoor al aangaf ken ik de auteur nog niet en weet dan ook niet hoe haar schrijfstijl eruit ziet. Natuurlijk hoop ik op een vooral spannend en meeslepend verhaal met een verrassend en niet al te voorspellend plot. Heb wat recensies gelezen van haar eerdere boeken en verwacht dan ook wel dat dit helemaal goed gaat komen!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.