Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 05: Verleden tijd Boeken Melissa Skaye worden verzonden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 994
    #1806 |

Boeken leesclub Verleden tijd van Melissa Skaye worden verzonden

De uitgever heeft de redactie laten weten dat de pdf-bestanden deze week en de papieren boeken volgende week worden verzonden. De geadresseerden zijn:

PDF-bestand
    1. hetty
    2. nini_ingrid
    3. MissyP
    4. Rob
    5. Monique en Chris
    6. Francina
    7. kruidentuin

Papieren boek
    8. Marjon
    9. BibiBoom
    10. Thrillreader
    11. maria burger
    12. Just a book

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 197

Ik heb het PDF bestand net ontvangen

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

bij mij is het PDF bestand ook binnen gekomen. Thrillzone en uitgeverij Ellessy bedankt!

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 77

Ik wens de lezers allemaal heel veel leesplezier en wacht in spanning op jullie oordeel:-)

Groetjes
    Melissa

Monique en Chris
    Bijdrager
    Post count: 15

Ook hier het pdf bestand ontvangen.

Monique en Chris
    Bijdrager

Helaas kan ik alleen de omslag openen en het boek niet, zal een mail sturen aan de uitgever.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 994

Helaas kan ik alleen de omslag openen en het boek niet, zal een mail sturen aan de uitgever.

Opgelost!!

Francina
    Bijdrager
    Post count: 16

Ook ik heb het pdf bestand ontvangen!

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 111

Ook hier is het pdf-bestand binnen. Al omgezet naar epub en op mijn e-reader gezet.
    Eerst nog Fantoompijn van Thomas Enger lezen, Schijndood vanavond uitgelezen 🙂

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Het boek was gisteren netjes door de postbode in het schuurtje gelegd. Vanmorgen was het dus een cadeautje.
    Na het weekend ga ik beginnen.

BibiBoom
    Bijdrager

Ik heb hem inmiddels ontvangen. Toen ik gisteravond thuis kwam lag hij op de deurmat. Ik had hem tijdens de presentatie natuurlijk al gezien, maar nu het omslag pas goed bekeken. Mooi sfeervol beeld. Sowieso vind ik double exposure (dat het bos door het gezicht geen schemert) er altijd mooi uitzien en het is ook heel trendy, waardoor Verleden Tijd goed meekomt met andere thrillers van het moment. Lettertype is hetzelfde als dat van VT1 en VT2, evenals de uitstraling van het plaatje, een vrouwengezicht, waardoor het duidelijk een serie is. Ben heel benieuwd naar de inhoud, maar moet nog even wachten. Eerst een ander leesclubboek uitlezen wat me iets minder ligt, dus moet me beheersen en opschieten. 😉 Ik verwacht na het weekend in VT3 te kunnen beginnen.

kruidentuin
    Bijdrager
    Post count: 4

ik heb de digitale versie binnen. Het is lastig om “door te bladeren” kan niet op e-reader lezen dus nu maar via laptop. Dat is niet echt ideaal maar het gaat.

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Heb het boek deze week al ontvangen en ben gisteren in het boek begonnen!

maria
    Bijdrager
    Post count: 173

ontvangen!

Thrillreader
    Bijdrager
    Post count: 68

Het boek is binnen!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.