Home › Forums › Leesclub 140: De jachtpartij › Boeken Lucy Foley gaan verzonden worden
Tags: De Jachtpartij
-
AuteurBerichten
-
#25244 |
De leesexemplaren voor leesclub De jachtpartij – Lucy Foley gaan verzonden worden
De paperbacks en ePubs worden verzonden, dus zijn onderweg naar:
Papieren boek 1 EliJos 2 Katrijn 3 Steph 4 HarryDresden 5 CarmenFerreira 6 Patty Jansen 7 Marjolein Schrage 8 Theo van Rijn 9 Crusson 10 flicka ePub 11 Stephanie Haenen 12 Lizzie 13 danielle 14 naddyyyyy21041989 15 CarindW Controleer ook even je spambox of de ePub daar onverhoopt is terechtgekomen.
Had geen mail ontvangen van de winnaars, maar wel een mail met het e-book een leuke verrassing.
E-boek is goed ontvangen. Staat op mijn reader en vanavond ga ik starten. Heerlijk dit lees weer vandaag.
Ik ga mijn exemplaar deze week op de reader zetten. Deze is van mij zelf
Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.
Ebup ontvangen, ga hem op mijn ereader zetten en er deze week in starten. Heb er zin in!!
Ik heb de epub ook ontvangen.
Het boek zat al in mijn brievenbus! Ik kan niet wachten om er aan te beginnen
e-book goed ontvangen, eerst me ander boek uitlezen, dan begin ik in deze.
Ontvangen! Ik heb er veel zin in 🙂
Twee minuten geleden kwam de buurvrouw het boek, dat bij haar was bezorgd, brengen.
Ik heb het boek net ontvangen met de pakketdienst.
Mijn boek is ook binnen, een prachtig exemplaar!!
Spannend, gisteravond het boek ontvangen. Pakket uitgepakt en het geel sprong eruit. Daarna was ik even boven.
Kom ik beneden, roepen beide zoons, dit boek lijkt ons leuk, mogen wij het ook lezen. Zelf vond ik de kaft wat karig, buiten de kleur, aan de andere kant dat gewei in combinatie met de titel maakt wel weer nieuwsgierig. Want waar gaat op gejaagd worden. En een boek gewoon op tafel, heeft toch twee jongens getriggerd het op te pakken en de achterflap te lezen. Ik ga van het weekend beginnen. Ik heb er zin in.Waarschijnlijk vanmorgen op de verkeerde plek gepost, maar heb het fysieke boek gisteravond mogen ontvangen. Ook alvast voor het lezen maar gevuld…
Zag net dat ik het boek (ePub) heb ontvangen. Ben heel benieuwd naar het boek
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.