Home › Forums › VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 › Leesclub 082: In naam van de vader › Boeken Linda Jansma zijn verzonden
-
AuteurBerichten
-
#15396 |
Boeken leesclub In naam van de vader van Linda Jansma worden verzonden
De ePubs zijn vandaag (woensdag) verzonden naar:
1 Yvonne 2 chantalvl 3 jajansen 4 MarianneIL 5 Bianca0602 6 ovar 7 gerdadebos 8 christy 9 Sabrina 10 biancam73 Ik heb de epub zojuist in mijn mailbox ontvangen.
Dus ik kan aan het lezen!Ontvangen moet hem nog even op mijn ereader zetten,en nog stuk van Gespleten lezen voor ik er in kan duiken.
Ontvangen en op mijn e-reader gezet. Net vanmorgen het boek dat ik aan het lezen was, uitgelezen. Ik ga dus vandaag aan In naam van de vader beginnen.
Heb hem vanmorgen ontvangen, nog een groen licht uitlezen en dan vol verwachting beginnen
Heb het boek ontvangen, een lekkerde dikkerd …..meer dan 1100 blz. Dus hopenlijk krijgen we hier wat extra tijd voor ? Eerst het boek waar ik nu in bezig ben uitlezen en dan ga ik beginnen.
Vreemd, Gerda de Bos, die van mij heeft 560 bladzijden.
Er zijn toch niet verschillende versies?Boek is hier ook binnen. Ik heb 560 blz . Ga eraan beginnen!
Ik heb vanmorgen de mail binnengekregen en zonet op mijn reader gezet. Ik ga er morgenochtend in beginnen. Ik heb vanmorgen een schitterend boek uitgelezen en ik moet zoiets altijd even laten bezinken om fris aan een ander boek te beginnen.
Dat verschil in bladzijden heeft te maken met het merk e-reader en de instellingen.Heb het ebook op mijn ipad in de ibooks gezet en toen stond er blz 1 van 1160……kan er echt niks anders van maken ????
Ook ontvangen. Nu nog even kijken of ik het boek op mijn (nieuwe) ereader krijg en dan lekker in de caravan aan het lezen 🙂
Ik heb hem ook ontvangen! Ben heel benieuwd!
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.