Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 127: Nevelhel Boeken Erik Persoons gaan verzonden worden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1637
    #23073 |

De leesexemplaren voor leesclub  Nevelhel   –  Erik Persoons gaan verzonden worden

De paperbacks worden verzonden, dus zijn onderweg naar: 

Papieren boek
    1 fantje
    2 kessel45
    3 nini_ingrid
    4 XKellllllyyyyyy
    5 Cece
    6 Elsa Bakker
    7 Katrijn
    8 BeJa
    9 MariekeLeest
    10 wormkeworm
    11 dees2307
    12 Julia23
    13 Fany Van Hemelen
    14 Kristel
    15 Renneke Bogerd
    kessel45
    Bijdrager
    Post count: 205

Jaaaaa zojuist het boek ontvangen. Heerlijk. Het ziet er geheimzinnig uit dus
    mijn nieuwsgierigheid neemt verdere vormen aan. Haha.
    Bedankt Cees voor het snel versturen.

BeJa
    Bijdrager
    Post count: 47

ik heb het boek ontvangen

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 60

Bedankt, ik heb het boek ontvangen.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 115

Yes boek binnen, gave cover!!! Heel benieuwd!!!

Lieve groet,

Elsa.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 181

Ik had gehoopt dat ik het boek vandaag nog zou ontvangen maar niet dus. Ik vertrek morgen op reis en zal er dus jammer genoeg pas kunnen in starten na de reis. Maar dit zal zeker nog tijd genoeg zijn om te lezen en te reageren.
    Mochten er Vlamingen tussen zitten, kan je laten weten welke verzendmethode (bpost, postnl,…?) gebruikt werd, zodat ik mijn schoonzus op de hoogte kan stellen die mijn post regelt tijdens de reis. Dankje!

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1637

Ik had gehoopt dat ik het boek vandaag nog zou ontvangen maar niet dus. Ik vertrek morgen op reis en zal er dus jammer genoeg pas kunnen in starten na de reis. Maar dit zal zeker nog tijd genoeg zijn om te lezen en te reageren.
    Mochten er Vlamingen tussen zitten, kan je laten weten welke verzendmethode (bpost, postnl,…?) gebruikt werd, zodat ik mijn schoonzus op de hoogte kan stellen die mijn post regelt tijdens de reis. Dankje!

@Mariekeleest, ik vermoed Bpost omdat de boeken voor Vlaamse winnaars in België zijn verzonden en voor de Nederlandse winnaars in Nederland. Dit i.v.m. de kosten

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 181

@mariekeleest, ik vermoed Bpost omdat de boeken voor Vlaamse winnaars in België zijn verzonden en voor de Nederlandse winnaars in Nederland. Dit i.v.m. de kosten

@Cees bedankt!

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 38

Ontvangen, was vergeten hier te reageren.

Cece
    Bijdrager
    Post count: 59

Ontvangen. Vergeten te reageren wel op de andere gereageerd

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 281

Vandaag is het boek eindelijk toegekomen

katrijn
    Bijdrager
    Post count: 35

Jaa! Gisterenavond lag hij in de bus!

Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Post count: 54

Ik denk dat het gisteravond in postpunt bezorgd is. Ga morgen kijken voor pakketje en zal dan bevestigen ja of nee😉

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 168

Eindelijk ontvangen 😀

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 70

Ik heb het boek vandaag ontvangen. Gelukkig 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.