Home Forums Leesclub 163: Blond op Bonaire Blond op Bonaire, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik vind de cover echt prachtig! Het geeft echt een zomers sfeertje die je volgens mij in het boek ook weer tegenkomt. Wanneer ik in de boekwinkel zou staan, zou deze cover mij zeker opgevallen hebben! Ik had hem direct gepakt! Na het lezen van de achterflap zou ik dit boek zeker meenemen!

Ik heb alle boeken van Ellen de Vriend gelezen en ik vind ze heerlijk om te lezen. Ze zijn spannend, hebben een goede sfeer en zijn niet al te ingewikkeld. Ik vind het fijn om haar boeken te lezen met het zonnetje erbij.
    Ik verwacht dan ook van dit boek dat er veel spanning in zit. De omgeving lijkt me ontzettend mooi en ik denk dat dat ook wel terugkomt in haar verhaal. Ik ben benieuwd! Ik ga er in beginnen!

JulieVanCauteren
    Bijdrager
    Post count: 17

Cover: De voorkant van het boek doet me echt wegdromen naar een vakantie. Bonaire is echt een bestemming dat nog op mijn lijstje staat. De rust die deze foto uitstraalt. In de verte zien we dan meer grote gebouwen een drukkere stad. Een plaats waar je geen last van hebt maar precies toch vrij snel geraakt.
    Natuurlijkis dit een ideale vakantiebestemming als je de tekst op de cover niet leest. Want wie wil nu op vakantie waar staat een nachtmerrie voor elke ouder !

Auteur: Ik heb nog geen enkel boek gelezen van haar. Ze heeft al wel wat boeken geschreven, misschien wil ik wel meer boeken van haar lezen na het lezen van dit boek.

Verwachting: Ik verwacht een spannend verhaal maar dat in deze vreemde tijd me misschien ook wel een beetje een vakantiegevoel geeft. Ik hoop dat het vlot leest, een boek dat je niet kan wegleggen omdat je altijd verder wil lezen.

Brandweertje
    Bijdrager
    Post count: 6

Ik vind het een mooie cover. Ken Bonaire alleen van plaatjes en deze geeft me daar inderdaad wel het gevoel van. Mooi en fleurig. Vooral in de huidige situatie krijg ik er een vakantiegevoel van. De titel Blond in Bonaire geeft mij nog niet echt het gevoel dat ik een thriller ga lezen. Maar als ik dan lees wat eronder staat, dan krijg ik toch een beetje een “vervelend” voorgevoel.

Het is voor mij de eerste keer dat ik iets van Ellen de Vriend ga lezen. En ik ben heel nieuwsgierig. Zou erg leuk zijn om weer een nieuwe Nederlandse schrijfster te ontdekken.

Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van het boek en hoop dat deze waargemaakt gaan worden.

Ellen De Vriend
    Bijdrager
    Post count: 17

@Charlotte

Hoi Charlotte,
    Ik zag op mijn Facebookpagina de grotere foto van het omslag en ineens zie ik het… de stad 🙂
    Je hebt hartstikke gelijk. Als ik het eerder had gezien had ik de uitgever gevraagd om het aan te passen. Dichtbij Bonaire is immers alleen de oceaan.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.