4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 85

Spanning 8 punten, omdat het heel rustig wordt opgebouwd, en dan steeds spannender wordt. Met een twist.

Plot: 7 punten, omdat het niet helemaal meer ging om “wie” maar het “hoe”

Leesplezier: 8 punten, omdat het prettig leest, met een lach en aan het einde een traan.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het een prima schrijfstijl is, met alle ingrediënten voor een mooi boek.

Originaliteit: 10 punten, omdat het een origineel format is, met een underdog die zich als held ontpopt.

Psychologie: 8 punten, omdat personages goed beschreven worden. Voldoende voor deze thriller en om alles goed te snappen. Natuurlijk wil je als lezer soms wat meer te weten komen. Maar losse endjes maf zeker. Er moet ook iets aan de verbeelding overblijven.

Gemiddelde beoordeling: 8 punten

>>Genoten van het boek!!

SM Pellikaan
    Bijdrager
    Post count: 41

Spanning:6 punten, omdat het boeiend begon maar daarna te langdradig werd om pas weer aan het einde wat spannender te worden

Plot: 6 punten, omdat je voor het einde wist hoe het ging aflopen

Leesplezier: 7 punten, omdat ik er niet in werd meegezogen, kon het makkelijk weg leggen en andere dag pas weer verder gaan.

Schrijfstijl: 7 punten, beetje lastig , aan de ene kant warrig geschreven maar ook vlot geschreven en goede tijdsaanduiding

Originaliteit: 6 punten, omdat inbraak moord politieonderzoeken in meerdere boeken voorkomt , alleen het enigszins naspelen van goudhaartje voegde iets toe.

Psychologie:8 punten, omdat jack wel heel veel voor zijn kiezen kreeg ondanks wat er allemaal op hem af kwam, dat was goed beschreven.

Gemiddelde beoordeling: 6,6 punten

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 221

Spanning: 8 punten, omdat van het begin tot en met het einde de spanning er goed in zat. Voornamelijk emotionele spanning, wat zou er toch allemaal in het hoofd van Jack omgaan?

Plot: 8 punten, omdat het verhaal goed in elkaar steekt en goed opgebouwd is.

Leesplezier: 9 punten, omdat ik van het begin tot en met het einde enorm van het verhaal genoten heb.

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het verhaal heerlijk weg leest.

Originaliteit: 8 punten, omdat ik nog nooit een thriller gelezen heb waarin een kind zo’n grote rol speelt.

Psychologie: 9 punten, omdat Jack zich er goed van bewust is dat hij op de foute manier aan spullen komt die volgens hem nodig zijn voor de opvoeding van zijn zusjes. Hij ziet echter geen andere mogelijkheid. Hij wil de moordenaar van zijn moeder vinden. Ik denk dat het hoofd van Jack te klein is voor al zijn gevoelens, het verlies van zijn moeder. De wil om de moordenaar te vinden. Het verwerken van het verlies van zijn vader, deze is gevlucht omdat hij de emoties niet meer aan kan.

Gemiddelde beoordeling: 8,5 punten

dancingmoonlight
    Bijdrager
    Post count: 9

Spanning: 7 punten, het boek begon heel sterk met de scene op de snelweg, maar zakte verderop in het verhaal wat af. Ik had het idee dat de schrijfster de focus op de moord op de moeder van Jack wat verloor.

Plot: 8, ik had het idee dat het verhaal weer wat terugkwam op het eind qua vaart.

Leesplezier:9 punten, omdat het boek erg prettig weglas. De personages waren toegankelijk en de wisseling tussen de verschillende personages gaf het verhaal diepte

Schrijfstijl:7 punten, omdat Belinda Bauer een vlotte toegankelijke schrijfstijl heeft.

Originaliteit:6 punten, omdat ik het verhaal op sommige plekken wat voorspelbaar is en je wel kan inschatten wat er gaat gebeuren.

Psychologie:8 punten. Het verhaal en de psychologie rondom Jack zijn familie was intrigerend.

Gemiddeld: 7,3 punten. Een goede, prettig leesbare thriller, maar ik had meer van Belinda Bauer verwacht.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.