Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 159: Koud zonder jou Koud zonder jou, Na het lezen #2

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1950
    #27982 |

Na het lezen #2

+++++ SPOILERS WORDEN VERWIJDERD!! +++++ SPOILERS WORDEN VERWIJDERD!! +++++

Waardevolle tip: In principe is het verhaal, en dus ook de verhaallijn, zoals je het leest van begin tot eind en hoe de gebeurtenissen en acties elkaar telkens opvolgen, het (of ‘de’) plot.

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? 

Algemeen

1. Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic  Beoordeling

Alberta
    Bijdrager
    Post count: 35

De plot

Wat vind je van het plot?
    Ik vind dat het plot goed in elkaar zit. Niet voorspelbaar, verrassende wendingen.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Opbouwende spanning, met tussendoor verhelderende stukken met een onheilsplek die in deze tijd heel goed past.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Nee, dit einde had ik niet geheel zien aankomen. Ik ben ervan gecharmeerd!

Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ja, dit verhaal had steeds mijn aandacht. Het is heel boeiend, het leest fijn en ik had echt moeite om mijn boek weg te leggen.

Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl is fijn, meeslepend en heel goed te volgen!

Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Pakkend en meeslepend.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Nee, het is er zeker geen zoals er zovelen zijn. Ik vind dit een boek wat je niet snel vergeet, juist door het goed opgebouwde plot en de plek waar het verhaal zich afspeelt.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Jouw boeken komen zeker op mijn lijstje, keep up the good work!

marcel
    Bijdrager
    Post count: 74

De plot

Ik vond het goed opgebouwd, met hier en daar een verrassing
    De spanning is heel de tijd, op voor of achtergrond aanwezig.er zat een duidelijke opbouw in.
    Het einde was min of meer verwacht met toch nog een verrassende wending.
    Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het is een boeiend verhaal, wat lekker weglekt.
    Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl is uitermate prettig met korte hoofdstukken.
    Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Dit boek Zou zomaar nu kunnen gebeuren.

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    De schrijfstijl maakt het voor mij uniek.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ga zo door.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

De plot

Wat vind je van het plot? Verhaal wordt zorgvuldig opgebouwd met een aantal onverwachte plotwendingen. Door de wisseling tussen heden en verleden krijg je inzicht in het karakter van de dader Hennie.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?De spanning is onderhuids aanwezig en wordt langzaam opgebouwd, met de onverwachte wending op het einde als hoogtepunt.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had dit einde niet verwacht en dus niet aan zien komen.
    Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik vond het een boeiend verhaal en door de korte hoofdstukken blijf je doorlezen.
    Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Geloofwaardig en tevens aangrijpend.
    Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? De manier waarop je kennis maakt met de dtder en inzichten krijgt in zijn karakter.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Blijf zo schrijven!

EliJos
    Bijdrager
    Post count: 77

De plot
    Het/de plot vond ik heel goed in elkaar steken. De verschillende hoofdstukken waarin regelmatig terug wordt gekeken naar het verleden en de stukken van het heden kwamen heel mooi bij elkaar en het bleef spannend tot het einde.
    Ik vind het plot heel mooi opgebouwd met afwisselend stukken uit het verleden, wat dan weer uitleg geeft over hoe het zover heeft kunnen komen met dan weer hoofdstukken van wat zich in het nu afspeelt.
    Eerlijk gezegd had ik het niet aan zien komen.

Algemeen
    4. Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Zeker, ik heb ‘m al uit voordat überhaupt het topic tijdens het lezen geopend was. Voor mijn doen was dit erg snel.
    5. Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Zijn schrijfstijl vond ik heerlijk weglezen. De korte hoofdstukken sleurde me heerlijk mee het verhaal in.

6. Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Geloofwaardig, boeiend
    Dit boek
    7. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Echt heel uniek is het misschien niet maar door de korte hoofdstukken, de prettig grote letters (erg fijn als je net als ik vooral voor het slapengaan leest) leest het heel makkelijk en het verhaal is ook boeiend.
    8. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ga vooral zo door, ik heb genoten!

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 149

De plot

Het verhaal is zorgvuldig en goed opgebouwd. Hoofdstukken liepen goed in elkaar over met regelmatig een verrassende wending

Ondanks dat de dader al in een vroeg stadium bekend was bleef de spanning continu aanwezig. Verhaallijnen lopen soepel in elkaar over. Schrijver maakt gebruik van flashbacks die verhelderend werken.

Nee absoluut niet verwacht en ook niet zien aankomen!

Algemeen

‘Koud zonder jou’ had steeds mijn volle aandacht. Het was voor mij een eye-opener dat de dader al snel bekend was en het meer ging om de oorzaak van de dadendrang van Hennie te ontdekken. Om als het ware de psyche van Hennie bloot te leggen.

Echt bijzonder prettig. Het verhaal is lekker en begrijpelijk te lezen. Het wordt ook allemaal gedetailleerd en beeldend geschreven.

Gedetailleerd en Beeldend
    Dit boek

Voor mij uniek. Had nog nooit een verhaal gelezen waarbij de dader al vroeg in het verhaal bekend was, althans voor de lezer dan, en dat het verhaal erover ging wat de beweegredenen van de daden van Hennie waren. We werden als het ware uitgenodigd om in het hoofd van Hennie te kijken.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Blijf alsjeblieft van deze boeiende en spannende verhalen schrijven!

Gonneke38
    Bijdrager
    Post count: 45

De plot

Wat vind je van het plot? Goed gedaan, mocht wat langer. Ik was nu zo door het boek.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Goede spanningsopbouw, fijne korte hoofdstukken, telkens uit ander hoofdpersoon. Erg leuk.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had dit niet verwacht. Met name Joris zijn deel niet.

Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ja zeker, heel boeiend. Passend bij deze tijd. Had een verhaal in de krant van vandaag kunnen zijn. Ik had het in een ruk uit.

Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Goede schrijfstijl, niet te moeilijk, gewoon prettig te lezen. Ook lettertype in het boek was fijn.

Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Realistisch is wel het goede woord denk ik. Het boek kan zomaar echt gebeurd zijn. En ook met het tijdspad. Ook Bianca haar verhaal vond ik erg geloofwaardig/realistisch.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Ik vond het uniek omdat het met een escaperoom te maken heeft en ook dat er eens geen dunne petieterig meisjes zijn, maar volslanke dames. Prettig.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Het boek mag van mij wat dikker, wat langer verhaal. Puur en alleen omdat ik er nog geen genoeg van had.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 267

Het plot zit uitstekend in elkaar, veel afwisseling en spanningen en een onverwacht eind.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik heb het eind absoluut niet aan zien komen, ik was aangenaam verrast.

Algemeen
    Ik vind Koud zonder jou een absoluut boeiend verhaal dat steeds mijn volledige aandacht had.
    De schrijfstijl vind ik bijzonder prettig, leest gemakkelijk weg. Het verhaal nodigde uit tot achter elkaar uitgelezen te worden.
    Dit verhaal zou zich best wel eens in het echte leven voor kunnen doen, dus ik vind het realistisch. Ook vind ik het verhaal aangrijpend, hoe je als zoon kunt worden door de verkniptheid van je moeder, echt bizar.

Dit boek
    Ik vind het heel origineel dat ervoor gekozen is om de slachtoffers te laten leven of niet te laten leven als ze hun opdrachten binnen de door Hennie gestelde tijd afgehandeld hebben.
    Nog meer zulke super goede boeken schrijven.

Roos
    Bijdrager
    Post count: 25

De plot

Wat vind je van het plot? Sterk, aangezien ik dit zo echt niet zag aankomen. En ook aangrijpend, ik had toch eigenlijk liever gehad dat het anders was afgelopen. Die wrijving is juist goed.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Ontzettend spannend en onverwacht.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had dit einde zelf zo zeker niet voorspeld.

Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Absoluut, ik wilde het boek echt niet wegleggen.
    Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Heel prettig en begrijpelijk, zonder te simpel te zijn.
    Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Realistisch (ik denk echt wel weer even na voordat ik in het donker alleen op de fiets stap), gruwelijk en aangrijpend.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Er verschijnen ieder jaar heel veel thrillers, dat maakt het lastig om eruit te springen. Maar qua spanning en gruwel die ik tijdens het lezen voelde, springt dit boek er voor mij echt uit. Ik denk dat dit te beste thriller is die ik dit jaar tot nu toe heb gelezen.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Mijn schrijftalent is zeer beperkt, het enige advies wat ik de schrijver zou willen geven is om vooral te blijven schrijven, want ik lees dit soort boeken heel erg graag.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 130

De plot
    1.Wat vind je van het plot?
    Ik vond het een zeer goed plot, had het niet verwacht
    2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Er komt een onverwachte wending en deze wordt zeer goed beschreven
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Nee, ik had dit niet zien aankomen

Algemeen
    4.Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond het een zeer boeiend verhaal, het boek was moeikijk weg te leggen.
    5.Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vind de schrijfstijl zeer prettig. begrijpelijk geschreven met korte hoofdstukken
    6.Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Ik vind dit boek aangrijpend realistisch. Echt een boek van deze tijd.

Dit boek
    7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vind het een bijzonder goed boek. het feit dat ik de omgeving waar het verhaal zich afspeelt redelijk goed kent maakt het voor mij uniek.
    Ik ben, als fanatiek wandelaar, wel blij dat het verhaal zich niet in ons dorp afspeelt, dan zou ik ws niet meer alleen durven wandelen of fietsen.
    8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ga zo door, je hebt er een fan bij.

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 99

Zeer goed.Er is een goede spanningsopbouw.
    De structuur van het plot.
    Spannend en soms totaal onverwacht.
    Had je dit einde verwacht?
    Een deel wel maar het deel over Joris totaal niet verwacht.

Algemeen

4 Zeer boeiend, moeilijk weg te leggen.Met heel veel plezier gelezen.
    5 Ik vind dat het boek leest als een film.Het leest heel makkelijk.
    6 Realistisch.

Dit boek

7 Het gegeven dat het al aan het begin bekend is wie de dader is en hoe deze dader tot zijn daden komt,maakt dit boek voor mij uniek.
    8 Goede raad: Blijf schrijven.

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 137

4 verhaallijnen die per 2 door mekaar lopen (Bianca privé en op het werk, Hennie nu en vroeger) en op het einde met mekaar verweven worden (Bianco die in het reine komt met zichzelf en Hennie die de opgepakt wordt.

Een onverwacht einde wanneer het speurdersduo van buitenstaanders tot deelnemers evolueren, van jagers naar wild.
    Het einde van Joris, die toch ook al enkele boeken meegaat, zag ik ook niet aankomen.

Erg boeiend, ik heb het boek in 2 keer uitgelezen, door de spanning maar ook doordat de korte hoofdstukken uitnodigen om net nog 1 hoofdstukje meer te lezern.

Erg prettig leesbaar, geen moeilijke woorden of te lange, beschrijvende zinnen. Vlotte dialogen en veel aktie. Vooral ontspannend, grote concentratie of veel nadenken is niet vereist.

Levensecht

Het perspektief van de dader dat synchroon loopt en afwisselt met de speurtocht van de politie is toch wel speciaal, maar vooral het speurdersduo dat van buitenstaander plots zelf in levensgevaar komt doet erg denken aan de hard-boiled detectives van vroeger, iets dat je tegenwoordig nog zelden ziet.

Doe zo verder.

Marieke
    Bijdrager
    Post count: 30

De plot

Wat vind je van het plot? Ik vond het goed. Ik verwachtte wel wat, maar toch had het plot voor mij wel een verrassende wending. De verhaallijnen kwamen uiteindelijk samen.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Een verrassende wending, met opbouwende spanning.
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik was wel verrast door dit einde. Had natuurlijk wel wat verwacht maar had dit niet voorzien.

Algemeen

Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ja, ik vond t super boeiend, kon t niet wegleggen omdat ik benieuwd bleef hoe t verhaal zou verlopen.

Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? De schrijfstijl vond ik erg prettig, hij schrijft boeiend, to de point, rauw. Ik vind dat prettig.

Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Super onderhoudende, geloofwaardige thriller.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Wel een eigentijds thema, escaperooms. Een agente met een verleden en een eigen kijk op t werk, en een spannend verhaal. Ik heb genoten!

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Geen goede raad… maar ga vooral lekker door met schrijven.

Persoonlijk werd ik als echte Achterhoekse wel een beetje op t verkeerde been gezet. Aan de Achterhoek, wat op achterkant v boek genoemd staat, denk ik aan t gebied waar ik woon. Kwam ik er later achter dat er ook nog iets van een Twentse Achterhoek bestaat. Toch wat kilometers verder dan mijn woonomgeving..

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 393

De plot

Het plot waar goed over is nagedacht volgt een duidelijk spoor waar je als lezer in wordt meegesleept. Hoe het plot zou moeten verlopen heeft de auteur zeer duidelijk voor ogen gehad en dat is als lezer merkbaar.De lijn die het plot volgt is overzichtelijk maar heeft ook voldoende ruimet gekregen voor de nodige wendingen waardoor het verhaal boeien en interessant blijft.
    Het einde is nu niet een waar ik rekening heb gehouden het kwam onverwachts waardoor het geheel compleet is.

Algemeen

Het verhaal is vanaf het begin tot het einde boeiend en had mijn volledige aandacht weten vast te houden. Doordat de hoofdstukken kort zijn gebleven en de directe vlotte manier van schrijven is het een mooi geheel dat het allemaal geloofwaardig en realistich is overgekomen. Een verhaal dat helemaal van nu is .

Dit boek
    “Koud zonder jou”is een verhaal geworden dat zeer geloofwaardig is wat heden ten dage nog steeds kan gebeuren.

Na het sabbatical van Bianca kan ze wat mij betreft volledig terugkeren in de maatschappij en met een frisse wind kan ze er weer tegen voor een nieuwe reeks.

Het boek is niet geheel uniek maar dit is ook best wel moeilijk om heel uniek te zijn maar de opbouw van het verhaal en hoe het verloop ervan is samen met de zeer prettige directe schrijfstijl heeft de auteur een geheel eigen stijl die perfect past.

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 92

De plot
    Langzaam opgebouwd, teveel indrukken, dit haalde de spanning weg.
    Iets teveel dingen die langs elkaar heen liepen en dat was teveel informatie
    Het einde was alsnog niet verwacht
    Algemeen
    4. Vond je Koud zonder jou een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Nee ik heb het vaak weggelegd, lag niet alleen aan het boek maar ook aan omstandigheden die daar niets mee te maken hadden.
    5. Vind je de schrijfstijl van Igor Znidarsic prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Totaal niet moeilijk wel verwarrend door de verhaallijnen die langs elkaar heen liepen, misschien had ik toch de eerdere boeken eerst moeten lezen.
    6. Stel….Igor Znidarsic vraagt aan jou om zijn boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Erg beeldend geschreven de daden van de dader en hoe erop gereageerd werd door de slachtoffer.

Dit boek
    7. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Meer een duoverhaal, dat ik wel vaker heb mogen lezen en Uniek in de beeldende en uiterst gedetailleerde beschrijvingen van de misdaden.
    8. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Igor Znidarsic mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Zelf zou ik het prettiger vinden als het niet zo zal switchen tussen verschillende verhaallijnen en – periodes.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.