Home Forums Leesclub 167: 2020 Kamp Alpha 2020 Kamp Alpha, Voor het lezen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 33

Cover:
    De aqua kleur van de cover en de strakke lay-out van de titel en de naam van de auteur preekt me aan. De vlieg die in het web gevangen zit spreekt tot de verbeelding, hoewel het voor mij niet echt een thriller-uitstraling heeft. De ondertitel De pestmeester suggereert dat het misschien een 1e deel in een serie is.

Auteur:
    Ik heb nooit eerder iets gelezen van Suzanna Esther, dus ik ga er blanco in. Ik hoop dat haar schrijfstijl me aanspreekt en ze me daarmee het verhaal in trekt.

Verwachting:
    Ik verwacht een spannend verhaal waarin de gevolgen van een besmettelijke ziekte de gehele samenleving ontwricht. Door de flaptekst kreeg ik een beetje een idee van een soort verraders/NSB-praktijken en het verzet uit de Tweede Wereldoorlg. Ik ben benieuwd of deze verwachting uitkomt.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 409

ik ga meelezen met een eigen exemplaar

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 409

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    De cover heeft een rustige uitstraling maar als je de tekst, in kleine letters, op de achterflap gelezen heb past het goed bij het verhaal. De cover trekt wel de aandacht om het boek op te pakken en nader te bekijken.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik heb nog niets van haar gelezen en weet eigenlijk niet wat ik kan verwachten.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Gezien het thema en wat er de afgelopen maanden in de wereld allemaal is gebeurd maakt dit verhaal wel actueel en hierdoor gaat mijn verwachting van het verhaal wel wat stijgen. Ik hoop een spannend en goed in elkaar zittend verhaal met een grote geloofwaardigheid.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.