Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 094: Uitgeschakeld Inschrijven leesclub Uitgeschakeld

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #17065 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 94; Uitgeschakeld van Angelique Haak

++++++ LEES DEZE INFORMATIE VOORAF GOED!!! ++++++

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vierennegentigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  Uitgeschakeld  van  Angelique Haak.

Het verhaal:  Uitgeschakeld

MET JULLIE DOCHTER IS HET BEGONNEN, MAAR MET HAAR ZAL HET NIET EINDIGEN…

Deze tekst ziet Dorine van Sevère, als ze nietsvermoedend haar post opent. Haar dochter Jorinde pleegde 2 maanden eerder zelfmoord. Rechercheur Jennifer Brugman en haar partner Ricardo de Graaf, stellen een onderzoek in en komen er al snel achter dat iemand bezig is een groep jonge vrouwen uit te roeien. Ze raken verstrikt in een bizar onderzoek, waarbij meerdere mensen met heftige emoties kampen. En heftige emoties, zetten soms aan tot heftige daden…

De schrijver: Angelique Haak

Angelique Haak(Rotterdam, 1978) heeft al sinds haar jeugd een passie voor lezen en schrijven. In 2013 won zij een regionale schrijfwedstrijd ter gelegenheid van de week van het spannende boek.

Daarna begon het te kriebelen en besloot ze om een eigen thriller te schrijven. Een nieuw beginis haar thrillerdebuut dat goed is ontvangen. Onlangs verscheen haar tweede thriller, Uitgeschakeld

Uitgeverij De Crime Compagnie stelt 15 leesexemplaren (paperbacks of ePubs) beschikbaar.

Belangrijk te weten:

• Voorkeur voor ePubs
    • Geen paperbacks buiten Nederland

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Uitgeschakeld) deel wilt nemen…
    • Of je een papieren boek leest of ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 10 december 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZoneop de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Laat in de leesclub nu al weten wat je van deze auteur, boek en leesclub verwacht.

Lilian
    Bijdrager
    Post count: 25

Ben al een tijdje nieuwsgierig naar de boeken van Angelique Haak. Deze leesclub is dus een uitgelezen kans om daar wat aan te doen! Erg benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontvouwen.
    Lilian

Linda
    Bijdrager
    Post count: 113

Haar debuut was super en nu lees ik in recensies over haar tweede boek dat deze haar debuut overstijgt! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met Jennifer Brugman.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Haar debuut vond ik geweldig goed en zou dan ook graag dit boek lezen om te zien of ze nog verder geëvolueerd is als schrijfster.

justine
    Bijdrager
    Post count: 190

Ik doe mee met een eigen exemplaar. Heb het boek dus al, maar nog kunnen lezen. Ben heel erg nieuwsgierig
    naar deze schrijfster. Of het ook iets toevoegt aan alle Nederlandse vrouwenthrillers

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 109

Ingeschreven omdat ik heel benieuwd ben naar de boeken van Angelique Haak.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 273

Ik ben heel nieuwsgierig naar deze schrijfster, misschien krijg ik nu de kans om haar te ontdekken.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 165

Ik doe mee met mijn eigen ebook. Een nieuw begin vond ik alvast heel goed, benieuwd naar deze.

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 193

Het lijkt me heel spannend! Ik heb allemaal positieve reacties gezien en ben benieuwd naar die vermoorde onschuldige meisjes waarvan men denkt dat het zelfmoord was. Hoe krijgt zo’n dader dat voor mekaar? Gelukkig zijn er een stel snuggere rechercheurs beschikbaar.
    Ik heb nog niet eerder iets van haar gelezen. Zo te lezen was haar eerste heel goed. Ik ben heel benieuwd

maria
    Bijdrager
    Post count: 384

de cover met de jonge vrouw met het oog is intrigerend. De schrijfster, ken ik niet maar werd met haar debuut goed ontvangen dus ik verwacht nu ook een goed en spannend boek

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.