Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 04: Machtsstrijd Winnaars van leesclub: Machtsstrijd – Wouter Helders

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 129

Ik mag ook meelezen erg leuk! Ik ben zeer benieuwd en kijk ernaar uit het pakketje te ontvangen. Heeft een van jullie al iets ontvangen?

annekeipg
    Bijdrager
    Post count: 6

Ik mag ook meelezen erg leuk! Ik ben zeer benieuwd en kijk ernaar uit het pakketje te ontvangen. Heeft een van jullie al iets ontvangen?

Hier nog niks binnen. Ik blijf bij de brievenbus posten 😉

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Er is nog geen bericht via de mail gestuurd dat de boeken verzonden zijn. Ik zal het e-book ontvangen en die is ook nog niet binnen. We moeten nog even geduld hebben. 😂

annekeipg
    Bijdrager
    Post count: 6

Er is nog geen bericht via de mail gestuurd dat de boeken verzonden zijn. Ik zal het e-book ontvangen en die is ook nog niet binnen. We moeten nog even geduld hebben. 😂

Dat is toch écht altijd het moeilijkste aan de leesclub he 😀

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

@annekeipg,
    Ja, wij boekenfreaks zijn een raar soort, heb ik al in de gaten. We zijn gewoon altijd bang dat er een moment komt dat we helemaal niets te lezen hebben. En dat terwijl mijn dressoir gewoon overvol ligt. Het is gewoon zó lekker om naar die boeken te kijken en je er op te verkneukelen. Haha.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 89

Super, heel benieuwd naar dit boek! (wat problemen met de mail gehad, vandaar nu pas mijn reactie :/ )

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.