Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 04: Machtsstrijd Winnaars van leesclub: Machtsstrijd – Wouter Helders

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 768
    #1659 |

Winnaars van leesclub: Machtsstrijd – Wouter Helders

De redactie is verheugd en aangenaam verrast met het grote aantal aanmeldingen voor deze leesclub.

De 15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 carinev
    2 Pierre MG Peeters
    3 Weert
    4 helderinge
    5 patriciah72
    6 MoonKager
    7 Hanneke Tinor-Centi
    8 Tilak
    9 Agnes te Molder
    10 Ans Stier
    11 annekipg
    12 maria burger
    eBook
    13 Marjon
    14 maaike2182
    15 dikkiedik

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Wouter Helders verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Wouter Helders wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

moonkager
    Bijdrager
    Post count: 20

Leukk, ik mag mee doen. Ben wel benieuwd naar het boek dat de debuutprijs heeft ontvangen

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 47

Fijn dat ik mee mag doen, ik ben zeer benieuwd naar dit boek.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 71

Geweldig ik mag mee doen met deze leesclub. Ik heb er zin in!

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Super leuk dat ik mee mag doen!!!
    Ik heb zin in dit boek. 😉

Heeft iemand misschien zin/tijd om me uit te leggen hoe ik mijn avatar kan invoegen?
    De uitleg om op Gravatar te klikken in mijn profiel heb ik gekregen, maar ik kan het niet vinden in mijn profiel.

annekeipg
    Bijdrager
    Post count: 6

Oh joepie!!! Ik mag ook mee doen!!!! Ik kijk er ongelooflijk naar uit!
    Alvast bedankt!!!

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 31

Ja, leuk! Ook ik mag meedoen!

Tilak
    Bijdrager

Super leuk dat ik mee mag doen!!!
    Ik heb zin in dit boek.

Heeft iemand misschien zin/tijd om me uit te leggen hoe ik mijn avatar kan invoegen?
    De uitleg om op Gravatar te klikken in mijn profiel heb ik gekregen, maar ik kan het niet vinden in mijn profiel.

Druk op het grijze “gezichtsplaatje” links van je profielnaam. Je krijgt dan een vraag te zien: want a better profile? druk hierop en je komt in het Gravatar gedeelte waar je je kan registreren en hierna een foto toe kan voegen. Succes!

Marjon
    Bijdrager

@ Tilak,
    Dank je wel voor de uitleg, maar ik denk dat ik een grijs poppetje blijf voorlopig. Ik ben blond en zie nergens de vraag of ik “a better profile” wil. Hij doetutniet! ;-(((

Tilak
    Bijdrager

@ Tilak,
    Dank je wel voor de uitleg, maar ik denk dat ik een grijs poppetje blijf voorlopig. Ik ben blond en zie nergens de vraag of ik “a better profile” wil. Hij doetutniet! ;-(((

Wellicht lukt het wanneer je naar de volgende site gaat: http://nl.gravatar.com/
    Ik kwam hierop terecht toen ik op een avatar/foto van een ander lid klikte.
    Na mij aangemeld te hebben met een foto, werd deze foto ook in Thrillzone opgenomen.
    Succes!

Marjon
    Bijdrager

@tilak,
    Hè hè, na flink puzzelen is het met je hulp gelukt om mijn profiel van een plaatje te voorzien.

Pierre MG Peeters
    Bijdrager
    Post count: 66

Blij dat ik ben uitgeloot. Ik kijk er al naar uit.

carinev
    Bijdrager
    Post count: 44

Blij dat ik mag meedoen. Hoop dat boek snel geleverd wordt.

annekeipg
    Bijdrager
    Post count: 6

@ Tilak,

Wellicht lukt het wanneer je naar de volgende site gaat: http://nl.gravatar.com/
    Ik kwam hierop terecht toen ik op een avatar/foto van een ander lid klikte.
    Na mij aangemeld te hebben met een foto, werd deze foto ook in Thrillzone opgenomen.
    Succes!

Super!!! Dit werkte bij mij in elk geval! Dank je wel Tilak!!!

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 201

Van harte gefeliciteerd winnaars, veel leesplezier.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.