Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 10: Schokgolf Winnaars leesclub Schokgolf

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 581
    #2499 |

Winnaars van leesclub: Schokgolf – Frank van Zwol

Beduidend meer inschrijvingen voor deze leesclub dan er boeken zijn dus helaas kan niet iedereen in aanmerking komen voor een gratis leesexemplaar. Maar alle kans bij de start van nieuwe leesclubs dus…blijf je inschrijven!

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

1 wiets
    2 Coenraad
    3 nini_ingrid
    4 leentje
    5 Maryam
    6 Marjon
    7 helderinge
    8 Tilak
    9 Yvonne
    10 Hans
    11 kareltje
    ePub
    12 Anita de Groot
    13 Pierre MG Peeters
    14 Marjo Jacobs
    15 Marjo van Oostenrijk

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Frank van Zwol verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Frank van Zwol wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Yes, ik mag meedoen!!!
    Super leuk dat ik IJsland op deze manier ook nog eens kan beleven. 😁
    Iedereen die ook van de partij is wil ik natuurlijk ook veel leesplezier wensen.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 61

Leuk ik mag meedoen, de boektrailer maakte mij al reuze nieuwsgierig.
    Veel leesplezier allemaal!

FrankvZ
    Bijdrager
    Post count: 36

Alle winnaars gefeliciteerd en veel explosief leesplezier met Schokgolf. Wie interesse heeft in de research die ik voor het boek gedaan heb kan een kijkje nemen de website van Frank van Zwol. Ik heb daar een kleine collectie foto’s met begeleidende tekst over geplaatst. Daarnaast zullen de meeste de boektrailer al gezien hebben, die de sfeer van het boek kort neerzet.
    Als er vragen zijn beantwoord ik die natuurlijk met alle plezier in het topic ‘vragen aan Frank van Zwol’.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 72

Leuk! Ik doe ook mee. Heb ooit ‘Niemandsland’ gelezen met veel plezier. Ben heel benieuwd.

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 47

Jeej! Gewonnen!! Ik kijk er naar uit!

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

jaaa ik mag meedoen ! hier ben ik echt heel blij mee!

maryam
    Bijdrager
    Post count: 101

Heerlijk, vorige leesclub afgerond en door naar volgende.
    Website heb ik al bekeken. Ik heb er zin in.

leentje
    Bijdrager
    Post count: 40

wacht voor spanning op mijn boek

Marjon
    Bijdrager

@Frank,

Heel erg leuk dat je ook aanwezig bent tijdens deze leesclub en hartelijk dank voor de link die je ons gaf. De foto’s zien er geweldig uit en ik zal deze link vaak openen tijdens het lezen van “Schokgolf”. Op die manier wordt het verhaal nog véél levensechter.
    Eén minpuntje…….waarom heb je me nooit gevraagd om mee te gaan op je avonturenreis naar IJsland??? 🙂

FrankvZ
    Bijdrager
    Post count: 36

Sorry dat ik je niet meegevraagd heb :-).
    Je kunt in maart nog mee met mijn cursus wintersurvival en bushcraft in Zweden. Lekker in een sneeuwhoop slapen bij -20. Wie weet organiseer ik nog wel eens een tocht ‘in het voetspoor van Tom Brandt’ Ga ik over nadenken.

@Frank,

Heel erg leuk dat je ook aanwezig bent tijdens deze leesclub en hartelijk dank voor de link die je ons gaf. De foto’s zien er geweldig uit en ik zal deze link vaak openen tijdens het lezen van “Schokgolf”. Op die manier wordt het verhaal nog véél levensechter.
    Eén minpuntje…….waarom heb je me nooit gevraagd om mee te gaan op je avonturenreis naar IJsland???

leentje
    Bijdrager
    Post count: 40

net ook op je site gekeken. Maakt mijn alleen nog nieuwsgieriger naar het boek. prachtige foto’s wat een landschap.

Marjon
    Bijdrager

Sorry dat ik je niet meegevraagd heb :-).
    Je kunt in maart nog mee met mijn cursus wintersurvival en bushcraft in Zweden. Lekker in een sneeuwhoop slapen bij -20. Wie weet organiseer ik nog wel eens een tocht ‘in het voetspoor van Tom Brandt’ Ga ik over nadenken.

@Frank,

Eén minpuntje…….waarom heb je me nooit gevraagd om mee te gaan op je avonturenreis naar IJsland???

Yes, deal!!
    Ik mag toch wel eerst even naar Action om thermo-ondergoed te kopen, hè? 😀😁😂

hans
    Bijdrager
    Post count: 23

Ik heb even een vraag over de lezersrecensie. Waar kan ik die plaatsen of moet het opgestuurd worden?

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 581

Ik heb even een vraag over de lezersrecensie. Waar kan ik die plaatsen of moet het opgestuurd worden?

hans, de lezersrecensie zet je op http://www.thrillzone.nl
    Je zoekt in het zoekveld het betreffende boek op en daar zijn invulvelden.
    De recensie staat niet direct online maar wordt eerst even gecheckt en geaccepteerd.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.