Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 21: Nemesis Winnaars leesclub Nemesis

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #4814 |

Winnaars van leesclub: Nemesis – Simon de Waal

Voor deze leesclub zijn, binnen de voorwaarden van de uitgeverij, de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 13 winnaars zijn:

1 tesdro
    2 Angela93
    3 claudje744
    4 Amarins
    ePub
    5 fantje
    6 Kessel45
    7 helderinge
    8 dikkiedik
    9 Elly
    10 Kaatje
    11 JaJansen
    12 bridgeros
    13 Erna

Vanzelfsprekend wordt van deze 13 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht.

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Simon de Waal verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Simon wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

bridgeros
    Bijdrager
    Post count: 10

Yeah ik mag mee lezen Dank je wel.
    Nu wachten op de link voor de epub.
    Ben benieuwd naar het boek.

Groetjes Brigitte

Gezellige leesgroetjes Brigitte

Amarins
    Bijdrager
    Post count: 28

Wat super leuk dat ik mee mag doen, ik heb er zin in! Kom maar op met het boek zou ik zeggen 😊

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

Jaaah, ik mag weer meedoen, ik ben er heel blij mee.

Ik lees alleen eigenlijk nooit anders dan papieren boeken tenzij er echt niets anders voorhanden is en ik ben nu uitgenodigd om een epub te lezen 🙂

Ik ben al bezig mijn oude tablet op te winden lol dus binnenkort gaat het dan gebeuren en ga ik me weer eens aan een e – book wagen.

In elk geval super bedankt dat ik mee mag doen.

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 23

Leuk, ik mag ook meedoen! De epub is al binnen en staat al op mijn ereader. Dat is fijn want ik heb vandaag nog een lange treinreis voor de boeg en kan ik dus al een flinke start maken met Nemesis

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 53

Leuk dat ik mee mag doen. Lijkt mij een super spannend boek.

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 53

super dat ik mee mag doen aan deze leesclub. Het ebook is vandaag ontvangen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.