Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 25: Maurice Winnaars leesclub Maurice

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #5404 |

Winnaars van leesclub: Maurice – Anne-Laure van Neer

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis (papieren) leesexemplaar:

De 11 winnaars zijn:

1 Evy De Brabander
    2 Ans Stier
    3 maria burger
    4 Dini57
    5 laure89
    6 XKellllllyyyyyy
    7 alegna
    8 mariannetje1968
    9 Axelle
    10 Katrien Baert
    11 krisje peeters

Vanzelfsprekend wordt van deze 11 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Anne-Laure van Neer verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Anne-Laure wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 134

O wat ben ik blij zeg dat ik mee mag doen met dit boek. Geweldig. Andere deelnemers ook gefeliciteerd.

Anne-Laure
    Bijdrager
    Post count: 23

Leuk! Ik wens iedereen veel leesplezier!
    Anne-Laure

Katrien Baert
    Bijdrager
    Post count: 15

Wat ben ik blij om bij de winnaars te zijn. Ik wens mijn collega’s een dikke proficiat en laat ons nu hopen dat we alles in goede banen kunnen leiden. Daarmee bedoel ik, dat ieder van ons hard zijn best zal doen om te voldoen aan de orders, maar vooral heel veel plezier mogen hebben bij het lezen van Maurice.
    Heel veel leesplezier aan allen en dank Anne-Laure Van Neer dat we deze Jans krijgen.

Katrien

Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Blij erbij te zijn. Kijk er erg naar uit

krisje peeters
    Bijdrager
    Post count: 35

Zalig gewoon!
    Voor de eerste keer deel genomen en …. Maurice gewonnen.
    Ik had hem 2 uur voor de bewuste email gekocht.
    Gelukkig wide de winkel hem terug nemen en ruilen tegen een ander boek dat op mijn verlanglijstje stond.
    Ik kijk elke dag uit naar de postbode.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657

Zalig gewoon!
    Voor de eerste keer deel genomen en …. Maurice gewonnen.
    Ik had hem 2 uur voor de bewuste email gekocht.
    Gelukkig wide de winkel hem terug nemen en ruilen tegen een ander boek dat op mijn verlanglijstje stond.
    Ik kijk elke dag uit naar de postbode.

Je krijgt een berichtje als de boeken door de uitgever zijn verzonden krisje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.