Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 29: Het Brussel-syndroom Winnaars leesclub Het Brussel-syndroom

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 581
    #5964 |

Winnaars van leesclub: Het Brussel-syndroom – Buelens & Vermeiren

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis (papieren) leesexemplaar:

De 14 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 Coenraad
    2 Kessel45
    3 M_Vermeulen89
    4 helderinge
    5 maria burger
    6 Stefanie_R1985
    7 XKellllllyyyyyy
    8 Axelle
    9 lezer
    10 Tom VB
    ePub
    11 Fgoestoh
    12 Evy De Brabander
    13 Erpi
    14 MarianneIL

Vanzelfsprekend wordt van deze 14 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Buelens & Vermeiren verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Buelens & Vermeiren wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 118

Veel zin. Dus kijk al uit naar het boek.

M_Vermeulen89
    Bijdrager
    Post count: 13

Leuk dat ik weer mee mag doen!
    Heb er zin in 🙂

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

Jaaa, ik zit erbij 🙂 Ik doen altijd graag mee aan leesclubs maar soms zie je een boek die je dan voor wat betreft verhaal echt super aanspreekt. Dit is er zo eentje en dan baal je bijna dat je op alle andere leesclubs ook hebt ingeschreven omdat dat misschien de kans van slagen voor dit boek verkleind? Nou ja super blij dat ik mee mag lezen in elk geval.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 66

Leuk dat ik mee mag doen. IK heb nogal verschillende reacties op dit boek gehoord (van heel positief tot tamelijk negatief). Ik ben dan ook heel benieuwd naar het boek en hoe ik het zelf vind. Het thema spreekt me in ieder geval aan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.