Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 22: Eindspel Winnaars leesclub Eindspel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 982
    #4958 |

Winnaars van leesclub: Eindspel – Isa Maron

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 wiets
    2 hetty
    3 Kessel45
    4 nini_ingrid
    5 tesdro
    6 Weert
    7 helderinge
    8 maria burger
    9 Brigitte72
    10 XKellllllyyyyyy
    11 sillyruns
    12 Lies Oosterhoff
    13 alegna
    14 Britt1989
    ePub
    15 Jet Spanjersberg

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Isa Maron verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Isa wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

alegna
    Bijdrager
    Post count: 62

Yes! Ben zo nieuwsgierig naar dit boek!

Hearts are wild creatures, that's why our ribs are cages..

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 196

Ik ben er ook bij en het is het eerste boek van haar dat ik lees dus ben ik wel heel nieuwsgierig

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 88

Ik ben er ook bij en het is het eerste boek van haar dat ik lees dus ben ik wel heel nieuwsgierig

Ga je de eerdere delen nog eerst lezen of niet? Ben benieuwd of het boek wel echt te lezen is zonder de voorgaande delen gelezen te hebben. Het is wel echt een eind van een serie.

Ik heb het boek al een tijd terug gelezen. Weet niet genoeg meer om mee te kunnen doen aan deze leesclub maar ga het zeker wel volgen!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 196

Ga je de eerdere delen nog eerst lezen of niet? Ben benieuwd of het boek wel echt te lezen is zonder de voorgaande delen gelezen te hebben. Het is wel echt een eind van een serie.

Ik heb het boek al een tijd terug gelezen. Weet niet genoeg meer om mee te kunnen doen aan deze leesclub maar ga het zeker wel volgen!

Britt1989
    Bijdrager
    Post count: 51

Heeel benieuwd naar dit boek. Ik ga bijna op vakantie,dus hoop hem voor die tijd binnen te hebben, dan kan ik hem daar lezen.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 104

Ik mag ook meelezen en -discussiëren. Van de Noordzee moorden heb ik de eerste twee delen gelezen. Het derde deel nog niet. Extra leuk vind ik dat ik zelf in Amsterdam Noord ben opgegroeid. Veel herkenbare plekken dus. Daarnaast ben ik enorm benieuwd hoe de nog losse eindjes misschien tot een oplossing komen.

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 78

Erg leuk dat ik er bij ben! Weet nog niet zo goed hoe het werkt allemaal, maar ik probeer het allemaal wel uit.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 97

jeu, ik mag ook meedoen.
    Ben nu het derde deel aan het lezen. Bijna uit!

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 107

Ben blij dat ik ook mee mag doen! We gaan ervoor.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 221

Eigenlijk wel een tip, het is het vierde deel in de serie Noordzeemoorden, zou eigenlijk beginnen in deel 1.

Ik heb dit boek mogen lezen voor het uitkwam, en dat was bijzonder, heb alle vier boeken gelezen en was zo benieuwd naar hoe het een en ander in dit boek bekend wordt gemaakt. Ik vond het weer een feestje om te lezen, bloedspannend hoor.

Veel leesplezier allen.

En nee ik doe niet mee met de leesclub, maar volg het wel. Zal ook reageren graag, maar ik heb het al afgerond en alle vier boeken staan fier in mijn boekenkast.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.