Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 51: Dwaalspoor Winnaars leesclub Dwaalspoor

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #10093 |

Winnaars van leesclub: Dwaalspoor – Pjotr Vreeswijk

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 Charlotte
    2 M_Vermeulen89
    3 Alice1812
    4 Ans Stier
    5 Saskia
    6 lezer
    7 Severine
    8 Annemie S
    9 Helma
    10 roodkapje
    11 Yv87
    12 Jara Lee
    ePub
    13 Fgoestoh
    14 MissyP
    15 Wilma

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Pjotr Vreeswijk verzonden, even te vermelden als je het pakketje of ePub hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Pjotr wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Annemie S
    Bijdrager
    Post count: 53

Joepie ik ben er bij! Hier heb ik zin in. Ik ben heel errrrruuuug benieuwd naar dit boek !!! En aan de andere winnaars een welgemeend proficiatje gewenst.

Helma
    Bijdrager
    Post count: 17

Joehoe! Zo blij dat ik er bij ben. Ik heb zo genoten van het eerste boek van Pjotr Vreeswijk! Ik ben benieuwd of het tweede boek me ook weer zo bevalt!

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 64

Ik ben ook heel blij en ook heel nieuwsgierig want ik heb nog niet eerder iets van Pjotr gelezen. Maar dat voorstukje maakte me wel heel nieuwsgierig. De poort van Europa en een oud-chef die je dwarsboomt, ik ben benieuwd hoe het allemaal in elkaar zit.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 134

Wauw echt weer zin in!

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 186

Dank jullie wel, geweldig. Er is nog een Charlotte volgens mij actief, als ik het niet ben, niet getreurd, doe ik toch mee…

yv87
    Bijdrager
    Post count: 46

Superleuk dat ik mee mag doen! Voor de andere winnaars: gefeliciteerd!

Eén klein vraagje: Ik dacht dat Dwaalspoor gewoon een standalone was, maar zie nu dat in beide boeken Alex de Klerck de hoofdrol speelt. Zou ik Dwaalspoor gewoon kunnen lezen of is het handiger als ik morgen even naar Delft scheur om Masterplan te halen?

Annemie S
    Bijdrager
    Post count: 53

Superleuk dat ik mee mag doen! Voor de andere winnaars: gefeliciteerd!

Eén klein vraagje: Ik dacht dat Dwaalspoor gewoon een standalone was, maar zie nu dat in beide boeken Alex de Klerck de hoofdrol speelt. Zou ik Dwaalspoor gewoon kunnen lezen of is het handiger als ik morgen even naar Delft scheur om Masterplan te halen?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je dit boek gewoon kan lezen hoor! Ik heb zijn debuut ook niet gelezen, dus je bent niet alleen.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 186

Ik ben het wel hoor.

M_Vermeulen89
    Bijdrager
    Post count: 31

Super! Ik mag ook meedoen.
    Ben benieuwd of dit tweede deel net zo spannend is als masterplan!

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 82

Joepie! Ben ook weer van de partij. Benieuwd hoe het Alex en Suzanne nu vergaat!

Alice1812
    Bijdrager
    Post count: 61

Ook ik ben er bij! De k dat mijn man hem ook gaat lezen!

Those who don't believe in magic will never find it.

Jara Lee
    Bijdrager
    Post count: 44

Hallo!

Blij verrast dat ik het boek in de bus vond vandaag! Namens Jara Lee zal Rachel het boek gaan lezen!

Leuk leuk zo nieuwsgierig!

Hartelijke groeten!
    Rachel

Severine
    Bijdrager
    Post count: 70

Blij om er ook weer bij te zijn! Heel benieuwd naar dit boek.

Jara Lee
    Bijdrager
    Post count: 44

Hallo allemaal,

De vraag is al eerder gesteld: Is het handig om “Masterplan” eerst te lezen? Ik kan hem zo halen in de bibliotheek!

Groetjes van Rachel

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.