Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 62: Het meesterwerk Winnaars leesclib Het meesterwerk

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 882
    #12210 |

Winnaars van leesclub: Het meesterwerk – Geir Tangen

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

ePub
    1 Rietje
    2 kessel45
    3 mariskavv
    4 honingbol
    5 Liane van Oosterhout
    6 Mirjam Regelink
    7 Inge
    Papieren boek
    8 coenraad
    9 hans
    10 mariannetje1968
    11 Monique276
    12 BeJa
    13 Tiny Rutjens
    14 Omaatjuh
    15 HarryDresden

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Geir Tangen verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Geir Tangen wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 105

Felicitaties aan de winnaars en ik volg jullie bevindingen

BeJa
    Bijdrager
    Post count: 11

Ik mag het boek lezen en ben er erg benieuwd naar. Iedereen gefeliciteerd!

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 223

Joepie ik ben er bij om deze nieuwste Scandinavische “sensatie” te mogen lezen. Erg veel zin in en ben zeer benieuwd wat het brengt.

Omaatjuh
    Bijdrager
    Post count: 17

Wat leuk dat ik ben geselecteerd voor deze leesclub. Dit is de eerste keer dat ik aan een leesclub van ThrillZone mee doe.

HarryDresden
    Bijdrager
    Post count: 14

Ontzettend leuk dat ik als nieuweling ook geselecteerd ben! Ik kijk uit naar het lezen en actief meedoen aan de leesclub 🙂

Liane van Oosterhout
    Bijdrager
    Post count: 13

Super leuk dat ik mee mag doen! Het wordt mijn eerste leesclub voor thrillzone en ik heb er zin in. Dit boek staat namelijk hoog op mijn lijst.

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 22

Leuk dat ik mee mag lezen, het boek spreekt me erg aan. Inmiddels heb ik het e-boek al ontvangen en de brief van de Geir Tangen.

Sylvia ten Hove
    Bijdrager
    Post count: 23

Jammer, ik ben niet ingeloot. Gefeliciteerd allemaal en veel plezier met deze leesclub. Ik ben heel benieuwd naar jullie recensies!

honingbol
    Bijdrager
    Post count: 20

Super! Veel leesplezier allemaal

Tiny Rutjens
    Bijdrager
    Post count: 15

Ik mag ook meedoen aan deze leesclub en verheug me erop om het boek te lezen. Het boek heb ik inmiddels ontvangen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.