Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 19: Wiegelied Wiegelied, Voor het lezen

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 38

De cover is wel mooi, een beetje druk.

Ik heb al meerdere boeken van dit schrijversduo gelezen dus verwacht een boek in dezelfde stijl en een zeer sterk verhaal dat blijft boeien tot de laatste letter
    Ik verwacht dus dat dit een heel spannend verhaal zal zijn, waarin zich ook de nodige ontwikkelingen mbt de bekende hoofdpersonen zullen voordoen.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 181

Cover:
    Donkere cover met uitgelicht een Afrikaanse vrouwenhoofd met daarin kinderen die lijken weg te rennen .
    De korte inhoud op de achterflap geeft weinig prijs behalve dat het om een vluchteling gaat en een kindermoord. Wat het met elkaar te maken heeft zal ,neem ik aan, duidelijk worden tijdens het lezen. Het roept echter meteen het de problematiek op wat zich in Scandinavië speelt, De vluchtelingen en vreemdelingen.

Deze cover sluit heel mooi aan op de cover van Zwarte dageraad en De derde stem.

Auteur: Ik heb de drie vorige delen ook gelezen en ik verwacht na het uiteen zetten van de verhaallijnen een sterk in elkaar zitten verhaal.

Verwachting: Ik verwacht dat ik weer helemaal opgezogen wordt in het verhaal met een duidelijk plot.
    Bij de vaste karakters er weer laagje uit het verleden wordt afgepeld,zodat de rugzak die ze stuk voor stuk met zich mee dragen overzichtelijker wordt.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.