Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 19: Wiegelied Wiegelied, Na het lezen #2

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 181

De plot:
    Het boek begint met het uiteenzetten van de verhaallijnen waardoor het plot zich ontwikkeld . Al snel is het duidelijk dat het allemaal met elkaar te maken heeft maar de manier van hoe en het waarom blijft de vraag. Deze wordt gaande weg het verhaal beantwoordt door kleine wendingen die zich aandienen.
    De onderwerpen die gekozen zijn voor dit verhaal blijven me verbazen en dat dit nog steeds gebeurt. Het onderwerp vluchtelingenen orgaanhandel is geloofwaardig verwerkt in het verhaal dat ik dacht het zou zo maar kunnen dat het op deze manier gebeurt.
    Het einde is niet geheel verassend en heeft me niet verbaasd dat het zo zou verlopen.

Algemeen:
    Het verhaal is boeiend en heeft mijn volledige aandacht gehad en weten vast te houden. Dit komt ook door de natuurlijke wijze waarop het is geschreven beelden, toegangkelijk in een makkelijke begrijpende stijl geschreven waardoor het zeer prettig en vlot leest.
    Ik ben over het algemeen goed tevreden over het boek . Ik moet toch concluderen dat dit vierde deel niet het beste deel uit deze serie is. Het lijkt wel of ze zelf met deze karakters klaar waren en er uit hebben gehaald wat er in zat zodat ze deze serie kunnen afsluiten.
    Ik ga dit boek zeker aanraden maar er wel bij vermelden dat ze het op volgorde moeten lezen.
    Doordat het zich in Scandinavië afspeelt en ze gebruiken van de problematiek daar is het een echte Scandinavische thriller gekenmerkt door de makkelijke en toegangkelijke manier van schrijven.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.