5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 30

Spanning: 7 – het verhaal blijft boeien maar iets teveel toevalligheden.
    Plot: 8 – de nodige verschillende verhaallijnen die goed samenkomen.
    Leesplezier: 9 – spannend, korte hoofdstukken, leest lekker weg.
    Schrijfstijl: 9 – vlot geschreven, je blijft lezen.
    Originaliteit: 7 – actuele thema’s, niet super origineel.
    Psychologie: 7 – karakters niet echt uitgewerkt, net teveel toevalligheden. Daardoor te weinig (onderhuidse) spanning.

Gemiddelde : 7,8

I'm a bibliophile.... Relax...., it just means I love books📚

CharlottevV
    Bijdrager
    Post count: 29

Spanning: 7 punten, omdat deze continu aanwezig was maar nooit echt zinderend werd

Plot: 8 punten, omdat je redelijk snel in de gaten had hoe een en ander in elkaar stak maar de ontknoping toch wat verrassingen in petto had.

Leesplezier: 8 punten, omdat ik mij geen moment verveeld heb en graag verder las.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat deze vlot was en gemakkelijk te lezen maar toch een duister randje had.

Originaliteit: 9 punten, omdat het een actueel thema is en een onderwerp waarover ik nog nooit of nagenoeg nooit een boek gelezen heb.

Psychologie: 5 punten, omdat er nagenoeg geen diepgang in de personages zat en er amper ontwikkeling in zat. Hier hebben ze echt een steek laten vallen in mijn ogen. Het onderdeel waar in de volgende delen meer aandacht aan besteed moet worden om er een topboek van te maken!

Gemiddelde beoordeling: 7,5 punten

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918

Zojuist heb ik mijn recensie geplaatst. Ik twijfel echter of ik deze op de juiste plek heb geplaatst (dit is mijn eerste leesclubervaring bij Thrillzone). Onder de recensie van Thrillzone heb ik mijn gegevens ingevuld bij review. Is dit inderdaad de juiste wijze?

Helemaal goed, als het bij het juiste boek is geweest. Recensie wordt later pas zichtbaar…

denboets
    Bijdrager
    Post count: 12

Spanning: 4 punten, omdat ik de spanning mis

Plot: 6 punten, het kan ermeer door

Leesplezier: 5 punten, omdat het me moeite kostte het boek uit te lezen

Schrijfstijl: 5 punten, omdat erg eenvoudig taalgebruik

Originaliteit: 5 punten, omdat toen het boek werd geschreven was de problematiek origineel, nu niet meer

Psychologie: 5 punten, omdat weinig psychologie

Gemiddelde beoordeling: 5 punten

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 231

Spanning: 8 punten, omdat er wel een spanningsboog in zit maar regelmatig verslapte. Het boek heeft me wel continue geboeit.

Plot: 8 punten, omdat ik het einde zag aankomen en me dus niet verrast heeft.

Leesplezier: 8,5 punten, omdat ik weer volop genoten heb van het verhaal

Schrijfstijl: 8,5 punten, Zoals vanouds is het makkelijk,vlot, toegangkelijk niet te ingewikkeld is.

Originaliteit: 8 punten, omdat de orgaanhandel en vluchtelingen twee onderwerpen die delicaat en gevoellig liggen zijn op een mooie manier verwoord en in beeld gebracht.

Psychologie: 7 punten, omdat er bij sommige karakters dit wel aanwezig was. Het werd aangekaart maar niet al te diep er op ingegaan hierdoor verloor de psychologische diepgang/nasleep daadwerkelijk zijn kracht.

Gemiddelde beoordeling: 48 punten : 6= 8

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.